Ana Sayfa Kalemimden Animeler Kitaplar Mangalar Filmler Diziler Mimler

26 Temmuz 2015 Pazar

Okumadan evvel: Bu blog vakit katliamını hobi haline getirmiş insanın klavyesinden dökülme satırları barındırmakla beraber tamamiyle amaçsız yazgılar döküntüsünü oluşturmaktadır. 

Aslında başlığı âlem-i eşbâh olarak gireceğime; boş gezen karalamaları gibisinden yazsaydım daha iyi yansıtacaktı sanırım; lâkin vakit tez, zaman uzun, ileride onlarca karaladığım satır arasında kararsızlığımın hat safaları çekmesinden mütevellit bir farklılığa uğrarar elbet; ve kocaman bir merhaba! 



Galiba bunu başta yazmama gerekliydi. Son zamanlarda twitter, facebook, tumblr gibi kavramlardan blog işi birazcık ölmüş gibi durup "siz önden gidin, ben arkanızı kollarım" nidalarını çalsa da, bana sorarsanız gönlümde hâlâ mevkisini korumaktadır. Galiba dört yılın sonunda henüz sayfa düzenini dahi yapmadan yeniden, blog açma hevesine beni iten de bu olsa gerek. Bir an laf ü güzaf-ı boş verip gelelim fasulyenin fayfadalarına diyerek klişeler kervanına katılacak gibi olsam dahi -ki hiç sevmem klişeliğin halay başını çekmiş anları- ardından bu sayfanın ilerleyen zamanlarda bolca katliama uğratacağım aklımda yer edinince, "boş lakırtılar meyhanesine döndüreceksin River" dedim. Yalnız bolcana mı dedim? Kafama estikçe desem daha doğru olur.

Umm... bakalım; sadece bu bölüme bir isim bulmakta kaldı, yazarken hitap etmeyi daha bir seven yapım olduğundan en iyisi biz bu yazgılar kervanına yine klişeye bağlayarak "defter" diyelim. 

Bir saat, bir gün, kısaca herhangi bir vakit aralığında yeniden buralarda olup, nizamı oturtulmuş vaziyette satırlarla buluşmak dileğiyle, görüşmek üzere efenim.

Gif tumblr'dan alıntıdır.

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Sana da merhabalar Alice, hoş gelmişsin ki. ^^
      yalnız az evvel Death Note yazını okuyordum.
      hoş bir tesadüf oldu. *-*

      Sil
  2. kendine haksızlık etme river, postlarını çok beğendim ve tek tek okudum, yorumladım,etkileyici yani lakırdı hiç değil :) tam gaz devammm

    YanıtlaSil
  3. Ben de her yorumunu görüşümde, her bir düşünceni paylaştığında yüzümde mütebessim oluştu, bu hoş sözler ve dahası düşüncelerini paylaştığın için çok teşekkür ederim ki. :) Haksızlık değil de, (belki de öyledir şimdi) velâkin genelde kendi çalıp kendi söyleyen bir yapım olduğundan, bazen yazdıklarımı karalamadan öte göremesem de, fikir paylaşımına fazlasıyla değer verdiğimde, bazen geriye bakıp tekrar okurum yazdıklarım ve o an, bir başkasının o yazdığım yazı yada çizdiğim resim hakkında düşüncesi gelir aklıma mutlu olurum. Bu açıdan teşekkür ederim yeniden. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog tasarımın güzel olmuş Riv! Eline sağlık, mürekkep izleri çok manidar ;)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim ki, beğendiğine ziyadesiyle sevindim. ^^
      Bir de evvelkini saymazsak, neredeyse ilk kez blog tasarım işine atıldığımdan pek emin de olamıyorum bu tarz konularda, o nedenle bloggerda ki hazır temalara kayıp kıta Atlantis'i keşfetmiş kaşif gözüyle baktığımı söylesem abartmam. :))

      Sil
  4. hoşgeldiin. şimdilerde insta ve twit popüler ama blog daha verimli aslında. diğerleri kolay bu daha emek istiyor. dört yıl diyorsun. önceden biliyo muydum ki seni sölesene. iyi ki de gelmişsin. yazdığın konularda gelişmemize yardımcı olursun işte ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hoş buldum. :) lisenin son dönemi arkadaşlarla sınav stresini biraz kenara atıp oyalanmak adına hayalperestlerinkapani diye bir blog açmıştık. ara sıra girer karalardım hikâye, yada kısa tek dizelik şiir türevi yazılar. ardından sınav dönemi gelince ne ben ilgilendim, ne de arkadaşlar öylece kapandı. rast gelmişsen o dönem bilemeyeceğim, tamamiyle bir grup liselinin karalama güncesi olarak kullandığı bir sayfa olduğundan. ayrıca ben de şu an iyi ki gelmişim diyorum zira sizin ve takip ettiğim diğer blogları okuyunca; bu denli ahsen satırları, düşünce ve fikriyatları okuma fırsatı bulamayacağımı düşünüyorum. ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz