Ana Sayfa Kalemimden Animeler Kitaplar Mangalar Filmler Diziler Mimler

10 Ocak 2017 Salı

Kış & Anime: Little Witch Academia


Üstte yer alan kare benim aşağı yukarı bulunduğum ruh haliyle arkadaşla aramızda geçen konuşmamın küçük bir örneği. Bu arada şu yazıyı 9 Ocak akşamı yazdığımı farz edelim, çünkü o gün çok güzeldi. Şimdide güzel ve eğlenceli ama Ocağın 9'unda bıraktığı izlenim kesinlikle daha derindi. Bu nedenle, bir nevi Steins Gate serisinde ki gibi geçmişten genel bir d-mail (geçmişten gelen mesaj) olarak burada yerini alsın. Hem kış boyunca pek keyifle seyredeceğimi düşündüğüm sevimli bir seriden de söz etmek istiyorum. Dedim ya, sevimli.
Sabah 11:17; Gök kubbe karın beyazlığı arasında kaybolurcasına gri bir renge bürünmüş, doğan güneş bile rengini tüketmiş misali bakışlardan uzaklaş vaziyette. Doğanın ışık oyunlarına alışmış olan benliğim bu kez yağan karı hayranlık seyreder vaziyette. İçimi umulmadık bir mutluluk kaplıyor, bunun nedeni yağan kar harici aylar önce haberini görüp beni delicesine sevindiren Gintama. Seriyi tekrar ilk bölümünü izlediğim mutluluk ve kahkahalarla seyrediyorum, dün gece pencere kenarına koyduğum yemlere gelen ziyaretçim sanki acayip bir şey yapıyormuşum gibi bana tip, tip bir bakış atıyor. Derken zaman öğle vakitini gösteriyor, bölümün ne kadar hızlı geçtiğini, tumblrda bölüm ile ilgili giflere ne denli vakit harcadığımdan habersiz kahvaltımı yapmadığım aklıma gelip, abur cubur ve yeşil çay ikilimi alarak tekrar bilgisayarın başına geçerek myanimelist'te görüp göz ardı ettiğim, ama içimde ki Hogwarts tutkunu Muggle'ın göz ardı edemeyip "aç şunu izle, ne bekletiyorsun beni" sözüne daha fazla duymamazlığa vurmayarak Little Witch Academia'yı nihayetinde açıyorum.
LITTLE WITCH ACADEMIA
Seriden kısaca söz etmek gerekirse; çocukken ünlü bir cadı olan Shiny'nin gösterisini izleyen Atsuko'nun hayali o andan itibaren cadılık okuluna gitmek olur ve nihayetinde bunu başarmak üzere kendisine bir yol görünür de. Atsuko'nun hayalleri geniş olsa da, o bunun göründüğü gibi olmadığını fark eder. Akademide ki diğer cadılara nazaran sıradan birisidir, bir safkan cadı soyundan gelmez. Başka bir değişle, Harry Potter tabiriyle Muggle'dır. Öyle bile olsa bu küçük cadımızı yıldırmaz, aksine hayallerinin tam karşısında olması ona mücadele azmi verir, böylelikle akademiye ilk adımını atmış olur.

Harry Potter tutkunu biri olduğumdan seriyi açar, açmaz beni sardı şahsen. Anime hakkında ek olarak mini bir bilgi vermek gerekirse, toplam 25 bölümlük bir seri. Bunun haricinde 2013 ve 2015 tarihli iki adette filmle, 5 bölümlük mini bir mangaya sahip. 

Öğleden sonra üç civarı; Kar hâlâ yağıyor ve aklımda birkaç sene evvel seyrettiğim Natsume'nin bölümü geliyor. Deniz kenarına yakın kesimde oturduğumuzdan fazla kar tutmayan semtimiz beyaza bürünmüş vaziyette, pencere kenarında oyalanmayı bırakıp arkadaşların peşine takılıp aşağıya inerek birkaç yıldır aklımda olan Natsume serisinin Kar Tavşanı Gin'ini yapmaya çalışıyorum. Sonuç vasat olsa da, ilk defa kar tavşanı yaptığımdan beni ziyadesiyle mutlu etmeye yetiyor.
Derken hava yavaşçana kararmaya başlıyor, sabahleyin belli olmayan arabaların farkları donuk mavi gökyüzünün altında ışıldıyor. Solgun mavinin tonunu hoşuma gitmediğini fark etsem de, fotoğraf makinemin merceğine düşen kar taneleri hoşuma gidiyor. Sokak aralarında gezerek her zamanki gördüğüm mekanlarla, her zaman görmediğim simaları çekiyorum. Bu esnada kar hızını arttırıyor, aklıma yazdığım hikayede ki kardan hoşlanan kız geliyor. Bir ara tekrar öyküsünü kaleme almak için heveslensem de, yapamayacağımı biliyorum. Vakit geçiyor ve hava kararıyor. Artık dışarısı daha aydınlık. Yanmayan sokak lambaları birer, birer ışıldıyor, bana sıkıcı geliyor. Üşüdüğümü hissedip evin yolunu tutmaya karar veriyorum. Bakışlarıma sarı rengine dönük bir ay çarpıyor, güzel olduğunu düşünüyorum, zihnimde yine yıldızlar ve galaksiler... Ulaşamayacağım düşler yeniden peyda ediyor aklıma. Bilim kurgu filmlerinden bir köşenin gelip beni bulmasını isteyerek, mürekkep boca edilmiş gökyüzünde uçuşan beyaz kelebekleri andıran kar dikkatimi çekiyor, sadece güzel olduğunu düşünerek seneye de aynı manzarayı görmeyi umut ediyorum.

gökyüzünde ışıldayan sarımtrak ışık bahsettiğim ay,
nedense sırf onu çekmek istesem dahi başarabilmiş değilim.
keşke yapabilseydim, cidden güzeldi.


44 yorum:

  1. Gif çok güzel olmuş ya gülümsettin Riv :D Yazının devamındaki fotoğraflara da ba-yıl-dım!
    Kar tavşanın da gayet şirin olmuş bence :D
    Bir Harry Potter sever olarak Little Witch Academia ilgimi çekti. 25 bölüm yani... 8 saatte biter o zaman! :D Bu anime challenge'ı sağ olsun direkt kaç saate biteceğini hesaplıyor kafam :D O halde Haikyuu biter bitmez (sadece 6 bölümüm kaldı üzülsem mi ağlasam mı?) Little Witch Academiaya başlarım^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de bana mı öyle geliyor yoksa artık blogunda sağ tık yapabiliyor muyuz? :D Kış Anime Challenge'ını kopyalaycaktım geçen ama sağ yık olmayınca ve üşengeçliğim de vurunca daha sonra yazarım neyse demiştim. Hazır sağ tık varken bir koşu kopyalayayım da ben de listemi paylaşayım :D

      Sil
    2. Taze serilerden Rin-chan, henüz başladı. :D
      Ben de sıcağı, sıcağına koyayım dedim. Ah, o tavşancık sonradan birini sırtından vurmak üzere kar topuna dönüşüp yok oldu gitti. Haikyuu konusunda yine benden öndesin, on altıncı bölüme geçtim henüz. Şimdi Bones adlı takip ettiğim bir polisiye dizi var. Bölüm biter bitmez bir bölüm daha seyretmeyi düşünüyordum. O hesap işi hep aklımda oluyor benim. Özellikle oyuna gireceğim an, arkadaşlarla tam WOW'a gireceğiz; "Tamam saat iki civarı bitirirsek bir bölüm anime seyreder ardından yatarım. Ama dur biraz, bugün oyuna X katılıyordu! Çocuk dakika başı yemek yemeye gidiyor, kesin onu bekleyene kadar sabahlarız" diye günün raporu aklımdan geçiyor. :D

      Sil
    3. Evet, gönül rahatlığıyla tıklayabiliyoruz. :D Açıkçası ben de bazı şeyleri kopyalayıp aramaya çalışacağım an bir bakayım google'dan diyorum, sonra sağ tık olmadığını hatırlıyorum, doğal olarak yazmak zorunda kalıyorum. Üşengeç bir insan olarak bu durum çok zoruma gitti. Teknoloji kolaylık sağlamış, niçin kullanıma kapatayım dedim.

      Sil
  2. Gintama ve Little Witch Academia'yı not ettim,izleyeceğim.Bu arada,karda aldığın fotolar,o fotolarla birlikte yazdıkların falan harika olmuş yaa.Keşke buraya da yağsa kar.Bence tavşanı benzetmişsin ve baya tatlı olmuş. :)
    Müthiş animelerin soğuk kış günlerinde kalbini ısıtması dileği ile,sevgiler :)
    Jaa ne. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ki. ^^ Erimeyeceğini bilsem hazırlayıp sizin oraya gönderirdim Aysel. :(
      Umarım bir sabah uyandığın vakit yollar bembeyaza bürünmüş olur, sen de benim kadar şaşırırsın. Jaa ne, dost!~

      Sil
  3. Kar herzaman bende bir mutluluk olusturuyor.Kar resimlerine bakmak da ayri bir guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi, cidden güzel manzaralar ortaya çıkartıyor. :)
      Yazı insanı olmama rağmen kışı sevme nedenlerimden bir tanesi benim için. ^^

      Sil
  4. Bu yazıyı okurken kah gülümsedim kah düşündüm River. Gif cidden eğlenceli olmuş :) Little Witch Academia tam benlikmiş gerçekten çünkü, Harry Potter'a bayılıyorum :D
    O kardan tavşan şahane, cidden resimden şevkat duydum kendisine :) Özellikle kulakları çok yaratıcı olmuş :)
    Karın yağarken verdiği o temizlenmişlik hissi, görselliği beni de hep çok etkiler... Hayatımda ilk kez, bu sene, işsiz olduğumdan tabi, pencere kenarında oturup, sıcacık kahvemi alıp izleyebildim. Bu benim hayalimdi hep, kar yağarken sıcacık evimde olmak ve huzurla seyretmek. Bu soğuklarda aklım hep evsizlere, açlara, sokak hayvanlarına takılmasa, o mutluluk uzun sürecek aslında ama olamıyor. Yine de, seneye yine gökyüzüne bakıp bu manzarayı görebilmeyi diliyorum hepimiz için. Sevgilerimle Riv hem de kocaman... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman o düşünceler karamsar olmasında Blana'm, neşeyle dolsun. Sevindim ama sende neşeli bir izlenim bıraktığına. Karın sahiden öyle bir yapısı var, üstelik insan hangi yaşta olursa olsun, keyifte alıyor. Senin bu yıl düşlediğin kar ve kahve ikilisine kavuşmana sevindim gerçekten. Gelecek yılda her yeri bembeyaz görsek hoş olurdu, karsız kış bana kış havası verdirmiyor, denizsiz yaz mevsimini andırıyor. ^^

      Sil
  5. Gifi gördüğüm anda benim de aklıma HP geldi Riv :)) Animelerin de kısası makbul olmalı bence, uzayınca aksayabiliyor bknz Salıncak :D
    Kar fotoğraflarına bayıldım, zaten kara da bayılırım :)) Bugün güneş açtı ve erimeye başladılar :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu taze animelerden salıncak, belki zamanın olursa seyredebilirsin de aslında. ^^
      Doğrusu ben de kısa animeleri seviyorum, çerezlik gibi oluyor. Bir anda son buluyor. Fakat bazende uzun soluklu bir seri olsun, hiç bitmesin, her karakterin hikayesinin üzerinde ayrıntıyla dursunlar istiyorum.
      Cidden öyleee. :( Geldiği gibi gitti resmen, çabuk geçiyor kış. Kar yağdığını görünce doğrusu aklımda ilk Hagrid'in o koca çam ağacını sürükleyerek götürdüğü sahne canlanmıştı. :D

      Sil
  6. Riv Riv Riiiiivvvvvvv!!!
    Nasıl özlemişim süslü mütevazı yazılarını :))) Hele yorumuna nasıl mutlu oldummmmmmm!
    Nerelerdesin sen dönecek misin artık?
    HP deyince beni fethettin :D lakin ki 25 bölüm şimdilik beklesin ben senden dinlediğimle yetineyim ❤️
    Kardan tavşanına bayıldımmmmm 😍
    Gife kahkaha attım ahahahhaa 😁
    Özlemişim yahu... ii ki kar yağmış!
    Sevgi ve öpücükler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. *Bunu okuyunca yanakları kıpkırmızı kesilen Riv*
      Doğrusu ben senin yazılarını okumayı özlemişim Dağınığım, hele Tess kitabını gördüğümde nasıl heyecan yaptım anlatmam. Çevremde uzakta olsa bir zevke sahip kişiler görünce ayrı mutlu oluyorum.
      Serinin diğer kitaplarını okursan düşünceni feci merakla bekleyeceğim. ♡
      Hem genelde ben senin sayende yeni yeni şeyler keşfesiyorum biliyor musun?
      Bunu samimi diyorum, öylesine güzel ve içten şeyler taşıyorsun ki sözcüklerinle.
      Sadece bloğuna yazdıklarınla değil, öbür blogger arkadaşlarına yaptığın yorumlarla da insan çok şey görüyor. Eskiye nazaran daha aktif olmaya çalışıyorum burada, geçen yıl birkaç sağlık sorunum hemde okulumda, son senemin etkisiyle fazla aktif olamamıştım blog ortamında. :3
      Bu yıl tatsız başladı diye yazmayı hiç istemesem de, öyle başladı ama güzel geçiyor. Umulmadık biçimde karın keyfini de çıkardım. Umarım Junior'da çıkarmıştır. Bol, bol oynamışsınızdır ailecek. ♡

      Sil
  7. Fotoğraflar çok güzel 😍 ve gif 😍 Senin sayende anime listem uzadı ama bir türlü açıp izlemiyorum 😁 Neyse yakın bir zamanda izleyeceğim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin anime listen, benim kitap listem, Minerva. :D
      karşılıklı duygularımız. şu şirinlerde geçen ak sakallı zaman baba lazım bize.

      Sil
  8. Fotoğrafları çok ama çok beğendim Riv!
    -Ha pardon önce selamdı di mi?-
    Seni tekrardan aktif bir blogger olmak ne güzel :)
    Veee bu anime izlenir. Bu karara sadece iki madde sebep oluyor :
    -Senin önermiş olman
    -25 bölüm olması :) /Yok yok yok nereye baksam yok. Nerelere gitti benim bolca zamanım bilmiyorum!/
    Ha o kar tavşanı da çok sevimli olmuş. Gel gör ki, buralarda kar yok ya da dur gelme kar iyidir onun yanında kal sen :D
    Bir şey fark ettim:
    Senin blogda gevezelik yapmayı özlemişim. İyisi mi aradan geleyim ben. Rahatlıyor insan. Değil mi ama? :D
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşam-ı şerifleriniz hayırlı olsun efenim, size de selamlar. :D
      Bak şimdi fotoğraf dedin bir ekranla bakıştım, yazdığını tekrar, tekrar okudum. Sonra 'cidden mi' diye gözlerim parladı. O denli tuhaf ama çok şirin bir ruh haline girdim, sevindim. Açıkçası senden gelmesine daha bir sevindim. Kocaman bir NEDEN? Nitekim, bloğuna her kendi penceresinden fotoğraf yerleştiren arkadaşımı görünce "harika çekmiş" demeden kendimi alamıyorum, gifi yazılarının başlarına sevdiği animelerin giflerini dolduran birisi olunca, diğer türlü daha bir sıcak ve samimi geliyor. Tıpkı "bak şuraya manzarayı ayarladım. Çayda senden kardeşim, geç buyur, bir muhabbet edelim" dercesine insanın ekran başına kurulup o yazıyı sohbet tadında okuyor. Şahsen benim senin yazılarında, şiirlerinde hatta yorumlarında gördüğüm bu olduğundan sevindim. Bu nedenle teşekkür ederim. Bak erimeseydi, gitmeseydi o kar tavşanını gönderirdim oraya. Amaaaa çok iyi anımsıyorum, geçen yılda sizin oraya kar yağmıştı sanki. Hatta güzel bir gün geçirdiğinden bahsederken, bahçenizde yetiştirdiğin üzerine kar düşmüş maydonozları da koymuştun. :)
      Vee biz geveze değiliz yahu, ne gevezeliği? Blog komşusuyuz. Bugün sen gelirsin, yarın ben gelirim bir kahve hatırı misali çene çalarız. :D

      Sil
  9. blogger gazetemiz sayesinde sayfanıza ulaştım, takipteyim.
    sevgiler, bende beklerim.
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa sahiden mi? hikâye kalpli kadına teşekkür etmem gerek.
      bugün daha yeni bilgisayar başına oturma fırsatım olduğundan bakamamıştım tam manasıyla yeni havadislere. lâkin çok müteşekkir oldum kendisine. elbet bende takibe aldım. hem ziyaretin hem de haberin için sana da teşekkür ederim Fatma. :)

      Sil
  10. Bi ugramistim birdsha ugrayayim dedim. Blogger gazetesinde cikmissinn 😃 Magazinlerde dolaniyoruz hadi bakalim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma'nın söylemesiyle haberim oldu. Şu an inanılmaz mutlu oldum, diğer yandansa hikâye kalpliye nasıl teşekkür etsem diye düşünüyorum, keza tek benim açımdan değil. gazeteyi ilk açtığında da not etmiştim, gerçekten güzel olaylara vesile yapıyor veeee Şeydaaa. :)
      Nasılsın? o kadar uğramışsın nasılsın deyip bir kelam edemeden edemedim. umarım güzel bir gün olmuştur senin için. ^^

      Sil
  11. Gife çok güldüm :D Ay ayy , animenin konusunu okuyunca bile heyecanlandım , Harry Potter fanı olan zavallı ben acilen bunu izlemeliyim :D Kar tavşanı çok tatlış ama bizde küçükken kardan panda ve yavrusunu yapmıştık , oradan asyalı birileri geçiyordu gdip fotoğraf filan çekilmişlerdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo sizin kardan heykeller kıtaları aşmış Saliha. :D
      panda ailesini görmek isterdim. hayal edince bayağı sevimli bir tablo çıkıyor. ^^

      Sil
    2. River animeyi izledim ya , ama sadece iki bölüm gelmiş ben nasıl bekliycem ya ^^ kardeşimle çok sevdik :)

      Sil
    3. Ben senin yazını okuyana kadar iki bölüm oldu beş bölüm. Yalnız cidden çok sevindim Saliha. :D
      Ayy bir de senin önerdiğin dizi vardı yaaa, ben de ona başladım bak.
      Fakat ne yazık ki kardeşimle izleyemiyorum, hanımefendi oralı bile olmadı. İnsan bari bir ilk bölüme bakar.

      Sil
  12. Şu kumrular bu kadar ürkek olmasalar, pencereden içeri alıp küçücük başlarını azıcık sevsek ne güzel olurdu...
    Yeni anime isimleri gördükçe dikkat kesiliyorum River, cadılar hoşuma gitti. Bu ay internet kotamı erken doldurdum ayın 16 sında yenilenecek. Şimdilik internete oradan buradan giriyorum. Bakınırım bu animeye... Kar yağdığında fırsat bulup dışarıda fotoğraf çekemedim, senin çekmene sevindim... Kardan adam yapan çok gördüm ama kar tavşanını ilk kez görüyorum. Çokta hoşuma gitti :) Kar tekrar yağsın bende deneyeceğim, fotoğrafını da çekerim belki... Yazın ilham verdi ama ortada kar yok! Kar duasına mı çıksam acaba? :))
    Sevgiler diliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? İnsanın gördükçe mıncıklayası geliyor. Senin fotoğraflarını görmüştüm Zülal, sanırım başka bir bloğun daha vardı. Bayağı bir etkilenmiştim, büyüleyici çekiyorsun. İnsan bakmaya doyamıyor. ^^
      Kış bitti, ama ben senden bahar fotoğrafları bekliyorum, birde yaparda çekersen ne güzel olur.
      Kar duası dedin de, bence bu yıl yağan karı Erzurum'lulara borçluyuz, haberlerde çıkmıştı kar duasına çıktıkları. :D

      Sil
  13. yine nefis bir yazıııı sırıta sırıta okudum gerekli notları da aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama gülümsemek cidden hoş ki. :)
      seyredersen haberdar et. aklıma gelmişken benimde senden öneri almam gerekecek.
      şahsen bugün gece uyku tutmadı mutluluktan benim için desem yeri olacak. ^^

      Sil
  14. Tavşan sevimli olmuş bence. Kardan adam görmekten gına gelmişti, değişik olmuş :-9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yaparken bayağı bir eğlenmiştim Şule. :3
      Gerçi kardan adamı güzel yapamayıp yamuk yumuk yaptığımdan kar tavşanı biraz daha basit oldu. ^^

      Sil
  15. O animeyi çok merak ettim bende izleyeceğimm.Harry Potter diyince sen gözlerim fal taşına döndü...
    Ben kış mesvsimini de karıda sevmiyorum .
    O yüzden çok yağsa bike burada karla pek oynamıyirum genelde kız kardeşim kardan adam falan yapıyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de kız kardeşim genelde yazı sever, hatta ona "ben yaz doğumlu olduğum halde hoşlanmam" derim. :D
      Belki bizim buraya çok kar yağmadığından olsa gerek. Umarım kafanı dinleyebilip fırsat yakayabileceğin bir an olur da bakarsın Esra. :3

      Sil
  16. Ya gif harika >.< Dediğin anime de çok ilginç duruyor listeme ekledim ayrıca KARDAN TAVŞANIN AŞIRI SEVİMLİ umarım bol bol görürüz bir dahaki sefere :^) Bir de fotoğraflarla yazını okumak aşırı keyif vericiydi, gerçekten etkileyici fotoğraflar çekmişsin River. Kalemin kadar objektifin de güçlüymü bunu anlamış olduk :') Böyle yazılardan mahrum etme bizi sevgilerlee ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde düşüncelerin AŞIRI TATLI Atlantis'lim, gülümseyerek okudum desem yeridir.
      Bir de bugün uyku tutmadı resmen, biraz klibin etkisinden olsa gerek. Sevdiğim bir manganın yahut beklediğim bir kitap uyarlaması da yayınlandığında aşırı mutlu oluyorum, bir türlü gözüme uyku girmiyor. Şu an da aynı ruh halindeyim, üstüne üstün senin yorumunu görünce gerçekten çok sevindim. Teşekkür ederim. :3
      Fakat sende fırsat buldukça bolcana yaz ki, ben senden gelenleri de okumayı inan çok seviyorum. ♡
      Önerdiğin kitaplar olsun yahut anime ve diziler, bazende iç döküntülerin, keyifle okuyorum.
      Hatta bazı önerdiğin kitapları alıp okuyunca yeniden bloğunda ki yazılara bakıp kendi görüşümle karşılaştırırken kendimi buluyorum. :)

      Sil
  17. bu animeyi izleyeceğim River :)
    ve hep kalpte iz bırakacak şekilde yazıyorsun ki<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl senin o güzel kalbinden geçenlere sağlık.
      insan tek bir cümleni okurken mutlu olup çıkıyor yazdıklarınla mavi.
      az da olsa o hissi sağlamışsam sana, ne mutludur bana. ^^

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. ayy gördüm, gördüm. :D biliyor musun kendi bloğumdan ziyade ilk senin bloğa koşarak geldiğimden haberim olmuştu. ama haberdar ettiğin içinde çok teşekkür ederim. en kısa zamanda o iki şirin mimi de yapacağım Aysel. ^^

      Sil
  19. Seni tekrardan mimledim Riveeer :)

    YanıtlaSil
  20. Little Witch Academy ilginç bir seriye benziyor, ben de bakayım, bu arada çok hoş kareler yakalamışsın karda, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazdığımı sildim. rezillik. öte yandansa yeniden teşekkür ederim Eren.
      karın kendine has güzelliği yok değildi, normalde çekmeye kalksam bizim semtin boş sokaklarını bu denli güzel çıkmaya bilirdi. hatta çıkmazdı diye düşünüyorum. vede bir bak elbette. belki sevebileceğin bir seri olur çıkar. ^^

      Sil
  21. Anime denilince aklıma tsubasa gelir :D Bizler çok eskidik mi acaba :)
    Blogunu takipteyim canım bana da beklerim :)
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz