Ana Sayfa Kalemimden Animeler Kitaplar Mangalar Filmler Diziler Mimler

11 Aralık 2015 Cuma

Mim: Merak ediyorum.


Finaller yaklaşıyor, ben de stres bir kez daha nirvanalarda. Tamam bu kadar yeknesaklığın iplerinde cambazlığa başlamış yaşamım hakkında çene çaldığım kâfi. Geçenlerde Şenay'ın blogunda gezinirken çok hoş bir yazısına rast geldim, bugün de Kore'nin blogunda aynı mime rast gelip, mimlendiğimi görünce daha fazla ertelemeyeyim dedim. Doğrusu birkaç gün evvel Şenay daha yazdığı vakit yazmayı planlıyordum bu yazıyı, zira bekletmek iş olsun, bloggerdaki mimler olsun gerçekten hoşuma gitmiyor. Bir de sevdiğim şeylerse ertelemek hiç hoşuma gitmiyor. Laf-ı güzâfı kenara bırakırsam, mim için sevgili Şenay ile Kore'ye teşekkür ederim. ^^


Sevdiğimiz, sevmediğimiz yada takıntılarımız hakkında yazacaktık;
  • Çabuk sıkılan biriyimdir, bu nedenle daimi farklı uğraşlar ile uğraşır olmuşumdur, insanların hobin ne sorusuna bu sebeple yanıtsız kalır yahut onlarca uğraş sayarım ki; hakikatten her biri de vaktimi ayırdığım vakitler keyif aldığım şeylerdir. Bazen resim, bazen rpg oyunları (hem bilgisayara yüklenen hem siteler üzerinde yazı olarak yazılan) hikâye yazmak, kimi anlarsa elişine sararım, bir aralar orogamiye ile amigurumiye başlayıp çeşitli tığ ve iplikler aldığımı bilirim. 
  • Tutarsız biriyimdir, hatta bu tuttarsızlığımdan nefret ederim. Aniden ders çalışıp işlerimi bitirme tutkusuyla dolarken, biran da Garfiled'in halet-i ruhiyesi çözer üzerime.
  • Her gün mutlaka yatmadan bir yâda iki bölüm anime izler, daha olmadı takip ettiğim mangalara bakarım.
  • Kahveyi çaydan daha çok severim, buna olanak ne hazır kahve içerim nede gündelik kafein tüketimi artık sıradanlaşmış biri olarak çay. Sadece geleneksel dediğimiz Türk / Yunan kahvesi içerim. 
  • Siyah çaya oranla yeşil çayı daha çok severim (bitki çayları değil, sadece yeşil çay) bu nedenle her gece bir bardak mutlaka yeşil çay yaparım.
  • Aklıma koyduğum işi biran evvel bitmeyi istesem de takıntılı birisi olduğumdan ufak tefek kusurlar gözüme çarpar, bir saatlik uğraştığım husus, kimi anlar bir haftayı bulur.
  • Yağmurlu havalarda sağanakta yağsa şemsiye taşımam.  
  • TRT’de Pazaları yayınlanan western filmlerini mutlaka kahve eşliğinde kaçırmadan seyrederim. Eğer ki o an kaçırmış isem, gün içerisinde bilgisayara geçtiğim vakit başına kurulur, yayın akışından ne yayınlandığına bakar, açar, bilgisayardan takip seyrederim.
  • Kararsızımdır öyle ki, iki arada kaldığım vakit (en basitinden geçenlerde BurgerKing ile KFC arasında kalmıştık arkadaşlarla) yazı tura atar, yâda helvacının kızı tekerlemesiyle karar veririm. –farkındayım kulağa sitcom dizisinden çıkmış gibi geliyor. Ha sonuç mu? KFC çıkmıştı.-
  • Ayda bir klasik yapımlar maratonum vardır, ama bir film seyredip bırakma gibi değil,  mesela klasik korku filmlerine başlamışsam (Mumya, Operanın Hayaleti, Karagölün Canavarı, Frankenstein vs.) o ay boyu kendimi izlediğim seriye kaptırırım.
  • Kolay etkilenirim. Sevdiğim bir karakterin ölümüne yas tuttuğum, ufak şeyleri fazla abartarak büyültüp sevinç nidalarına girdiğim. (Varitas no Carter… Aklım hâlâ şu mangada resmen) Aynı şekilde üzülüp, öfkendiğim olur. Kısaca duygularını uçlarını yaşayan insanlardan olmuşumdur. 
  • Başkalarının fikriyalarına kafayı takarım. Hani yıpratıcı bir eleştiri olup, çevremdekiler takma kafana dese. Hatta ben de, aynı hadise çevremdekilerin başına geldiğinde bu defa ben destek olmaya çalışırım lâkin söylediklerimi  kendim yapamam. 
  • Samimiyetsizlikten hoşlanmam. Hayatta birkaç yıl deneyimi olup bunu felsefeye çevirerek filozof kesilmek suretiyle ahkam kesenlerden de.
Kimlere paslıyorum...
AtlantisliŞeymaCoffeKarga ve KızKitsuneMugilockŞuleShuu, YuuZuriMyRealEbrar,  Esra & BeyzaBal, BoughwangLazzy OtterKitapçı Annem ve bloggunu derslerinden ötürü kapatmış olsa da geçenlerde yazdığı yorumla yüzümü gülümseten, yine buralarda olduğunu hissettiren Lydia-san (şayet bir gün tekrardan blog açarsan bu mimi görmeyi isterim)
Şenay ile Kore'nin listesine baktım, aynı arkadaşlar olmasın dedim.^^ 
Şayet mimlemeyi unuttuğum varsa onları da mimledim bilsin.
Bol neşeli günler herkese. :) 

72 yorum:

  1. Birkac keredir görüyordum mimi.. teşekkür ederim ekledigin icin :-)
    Cevaplarimiz cokca benzer olacak :D özellikle kararsızlik konusunda :D
    Kahve&yesil cay ikilisini severek iciyok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha coffe. zaten senin adından belli. :D
      ama çok hoşuma gidiyor nickin, oldukça manalıdır kahve barındırdığı anlamlarla.
      ayrıca ne demek ki, merakla bekliyor olacağım. ^^

      Sil
    2. Mimi yaptim!!
      Teşekkür ederim tekrardan :-)

      Sil
    3. gördüm, gördüm, koştum. :)
      ne demek. vaktini ayırdığın için ben teşekkür ederim.
      keyifle okudum, ellerine sağlık. ^^

      Sil
  2. Çok hoş şeylerden bahsetmişsin :) ilk yazdıklarına özellikle katılıyorum :)
    Son cümle birkaç yıl deneyimi olup felsefe yapanlar hımm o konuda kararsız kaldım bir, başkalarına öğüt vermeyi değil ama kendi kendime felsefe yapmayı severim :) ve o birkaç yılın ne içerdiğini de bilemeyiz :)
    Çok teşekkürler bu yoğunluk içinde bile cevapladığın için. Keyifle okudum görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah, orası elbet öyle. :)
      deneyimden deneyime değişir lâkin benim boş sözleri felsefik açıdan sunup vaaz verenler hoşuma gitmez işte. hani birkaç yaş büyüktür, hayatta çok şey gördüğünü iddia eder, fakat görmemiş olur -belki de görmüştür. elbet zaman misali gölgeymişçesine kimse kimsenin hayatında saniyesi saniyesine bulunmadığından orası bilinmez- ama gelir, abartılı lafızlarla vaaz verir. işte o durum benim hoşuma gitmez. aksine her kelamın bir derinliği taşır. vede ne demek Şenay, ben teşekkür ederim ki bu güzel mim ve düşüncelerin için. :)

      Sil
  3. TRT 'de bende her pazar izlerim western filmleri yıllardır bırakamadım bu pazar günleri western filmlerine yazılılar bitmişken en iyisi yapıyım ben bunu hemencicik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sınavlarını atlatmana sevindim esra. insanın üzerinden bir yük kalkıyor, vakit dolu dolu geliyor resmen. :)
      trt'nin o yönünü seviyordum, bir ara animelere başlamama sağlayan trt olmuştu.
      yine kore dizilerini oradan takip ediyordum. verdiği tarihi diziler de pek hoştu. (tabii şuan eskiye nazaran televizyon seyretmeyi bırakıp yalnız pazarları western filmlerine baktığımdan hâlâ veriyor mu emin değilim) western faslının devamlılığı mutlu ediyor, biraz nostaljiye kapılmış hissediyorum. :))

      Sil
  4. Seni yakından tanımak güzel. Sınavların da iyi geçer umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kore mimlediğinden yazmamıştım senin adını sevdican. seninkini de okumak hayli keyifli olacak, umarım yaparsın. vede iyi dileklerin için çok teşekkür ederim. :3

      Sil
  5. Çook teşekkür ederim River :3 Çok tatlı özelliklerin var ya okurken seni alıp bağrıma basmak istedim :') En yakın zamanda yapacağıma emin olabilirsin :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hii ne demek ki Atlantis'li, hem o senin içtenliğin, senin güzelliğin. içten yorumların için çok teşekkür ederim. :3 okumak için bekliyor olacağım. ^^

      Sil
  6. Bizim evde her daim yeşil çay içilip hiç kahve veya siyah içilmediğinden ötürü ben siyah çay veya kahvenin herhangi bir türüne dayanabilen biri olamıyorum. Özellikle kahve hiç bir şekilde içemem ve tadı çok acı geldiği için de istemsizce içenleri de biraz yadırgıyorum.
    Ben de çok kararsız biriyimdir. Ben, özellikle ikili seçenekler arasında kaldığımda bu çok daha kötü oluyor. İkiden fazla olsa neyse de iki tane olunca aklım hep bir diğerinden kalıyor. Gidip gelebildiğim kadar seçenekler arasından gidip geliyorum.
    Başkalarının fikirlerini kafana takıp bir başkasının başına gelince destek olmaya çalışmayı çok sık yapıyorum. Etrafımdaki insanlardan da yapan pek çok kişi var. Aslında ağzımdan çıkanların yarısını kendim için uygulayabilsem...
    Ayrıca mim için teşekkür ederim daha önce rast geldiğim de 'keşke bu mimle mimlensem' diye geçirmiştim, sayende oldu. En kısa sürede yapacağım. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, yeşil çayın normal çay ve bilhasıl kahveye oranla daha yumuşak bir aroması var, ama onun güzelliği ve insanı dinlendiren yapısı da bence yumuşak aromasından kaynaklanıyor. ^^ sanırım biraz zıtların insanıyım ki, neredeyse yan yana geldiklerinde iki zıt kutup misali olan yeşil çay ile kahveye hayli düşkünüm.
      okurken keşke demeden edemeyim yuu-san. eğer bir nebze olsun kendi sözlerime kulak verip uygulasam belki gönlüm daha çok rahat eder, fakat istesem de kendimi bildiğim için yapamayacağımı bilirim.
      bu arada; ne demek. senin kaleminden düşen her bir satırı okumayı sevmişimdir. :3

      Sil
  7. Yazılarını okudukça o kadar yakın hissediyorum ki seni kendime :))
    Çok sevdim bu mimi :) Boş vakit buldum mu hemen yapacağım. Teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Has unutmuşum yazmayı, finallerinde başarılar! :)

      Sil
    2. nazik dileğin için sağolasın kız, umarım güzel geçer.
      şu aralar aklım derslerden başka bir şeyde değil. :)
      beğenmene memnun oldum, dilerim keyif alarak yazarsın da, okuruz. ^^

      Sil
  8. Ben kaç aydır -sanırım 3 ayı geçti- ne anime izliyorum ne manga okuyorum. He arada birkaç one shot okudum ama onlar da o kadar etkileyici sayılmazdı ki isimlerini dahi hatırlamıyorum.
    Şu sıralar Kore dizilerine sardım, aslında başlamak istediğim animeler var - TOKYO GHOUL için ağlıyorum bildiğin TT- başlarsam geceleri uyuyamamaktan korkuyorum..benim de böyle bir alışkanlığım var işte :D
    Daha fazla lak lak edip başını ağrıtmadan ben gideyim en iyisi :D
    Finallerinde başarılar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de dizi yönünden güç vakit buluyorum. malum kore dizilerinin süreleri amerika dizilerine ve animelere oranla uzun olunca, fırsat bulabilmek gerekiyor. yine de Kore sağolsun, birkaç diziyi listeme aldım. :D hatta birine başladım da, şu an hayli ağır ilerliyor bölümler, ara sıra açıp seyredebildiğim için.
      en güzeli yaz ayları soda, tabii mevsim içinde kış. (bana göre) keşke kışın günler uzun olsaydı demiyor değilim. eğer aladdinin lambası olsaydı dileyeceğim dileklerden biri bu olurdu belki, belki de kar yağması olurdu ki; bizim burada bildiğin hasretim. vede ne lak lakı? saçmalamayasın. çok keyif alarak okuyorum yazdıklarını. insanın yüzünde mütebessim bırakacak bir içtenlikte yorumluyorsun. :3 iyi dileklerin için teşekkür ederim çokcana, umarım seninde ghoul konusunda ki özlemin biter. ^^ -ah. yalnız tokyo ghoul dedin de, müzikleri de harikaydı o animenin. şimdi aklıma geldi.-

      Sil
  9. Sağol RİVER. Düşündürücü bir mimmiş, yapmaya çalışacağım. ^^ Konuyu sevdim ama yazması uzun sürer sanırım. :) Bu arada ben blgunu takip ediyormuşum ama blogun hiç blos sayfama düşmemiş şimdiye kadar. Çok üzüldüm buna da çünkü blogunu çok sevdim zevklerimiz baya baya ortak. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç olsun güç olmasın demişler lazy, -her iki açıdan, hem blog, hem de mim- dilediğin vakit yap ki. ^^ ben de senin blogunu doğrusu bayağı bir sevdim, yayınladığın filmler hakkında ki yazıyı görünce, "patlamış mısırım neredeydi benim" ruh haline bürünüyorum. :D

      Sil
  10. Merhabalar blog keşif etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin betül. :)
      benim de ziyarete geleceğimden emin olabilirsin. ^^

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kubilay. ^^
      senin mimi de beklemiyor değilim.
      kore'nin listesinde gördüğüm gibi bloguna bakıp bakıp duruyorum resmen.
      kendimi blog bekçisi gibi hissetmeye başlayacağım yakında. :3

      Sil
    2. Şu aralar yorumlara da çok müdahale eder oldum lakin duramıyorum, sabırsız halime gıcık oluyorum :)
      Velhasıl Kubilay yaptı ki Riv!

      Sil
  12. Yazdıklarını okuyunca gözümde kibar ve asil birinin hayali canlandı. Son zamanlarda böyle düzgün insan bulmak oldukça zorlaştı. Ayrıca bazı huylarımız birbirine o kadar çok benziyor ki sende kendimi görüyorum. Senin gibi bir arkadaşım olduğu için öyle mutluyum ve şanslıyım ki. Keşke senin gibi güzel insanlar etrafta daha çok olsa.
    Son olarak mimlediğin için teşekkürler :3 En kısa zamanda yapmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel düşüncen ve samimi yorumun karşısında asıl ben ne desem bilemedim shuu! çevrede bir adet heidi mutluluğu ile dolandığımı desem yeri olsada, sevincimi klavyeye dökmeme hep bir noksanlığın eşiğinde olarak daim kalır. sanki gökten bonibon yağıyormuş gibi geliyor senin yazılarını okuyunca, zira o denli insana mutluluk verici ve her bir satırı rengarenk. ahsenlikle çerçevelenmiş içten kelamların için çok teşekkür ederim, asıl senin gibi gönlüde lafızları gibi şen biriyle tanıştığım için ne denli mutlu olduğumu anlatmam, iyi ki varsın. :3 iyi ki o gönlünden düşen o güzel yazılarını samimiyetini katarak bizimle buluşturuyorsun. ayrıyetten ne teşekkürü, böylesine içten bir görüş için teşekkür etmesi gereken benim. ayrıca; elbette. dilediğin vakit yap ki. ^^ her daim keyifle okurum yazdıklarını. mimi de merakla bekliyor olacağım.

      Sil
  13. Ne güzel olmuş Riv! klasiklere dayanamıyorsun belli, bende TRT deki westernleri izleyen var mı ki diyordum :)
    Kararsızlık gibisi yok yaa, sonucu kötü olsa da kararsızlıktan iyi gibi geliyor bana bazen :)
    Yeşil çay içmedim desem, senin kahve tutkun Türk/Yunan 'mış benim ise filtre, americano, ekspresso o tarz genelde sade olanı severim, Türk kahvesi kültürüm çok azdır, misafir gelince genelde :)
    Yağmur, rahmettir, berekettir deyip ıslanmayı da severim, şemsiye taşımasına üşenirim zaten :)
    Kolay etkilenme oluyor hele ki duygusal moddaysan, ben Koreli aktörleri izlerken hani şu ukala tavırları duruşları var yaa birebir öyle oluveriyorum, yürüyüşüm bile değişiyor haha eller kollar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa sen de mi western filmi sevenlerdensin. :)
      esra ile birlikte üç olduk. acaba ileride western filmleriyle ilgili bir yazı mı yazsam ne -düşüncelere dalar, kendini tokatlar. ehem konudan sapıyorum. sapmasam iyi- bir ara denemeni tavsiye ederim Kore, tadı harika. oldukça beğeniyorum yeşil çayı. yumuşak bir aroması olduğundan dinlendirici geliyor. son olarak; yaşasın yağmur altı yürüyüşleri! ne denli sırılsıklam olduğum için çevredekiler tip tip baksada umursamaz oldum. nitekim benim de insanların yağmurdan kaçışması ilgincime gitmiştir. "asit yağmuyor oğlum, su ya, su!" diye düşünür olurum. kore'lilerin mimiklerine bayılıyorum. :) şu aralar dizileri haylice kaplumbağa hızında seyrediyorda olsam, bazen başa sarıp baktığım sahneler olmuyor değil. ^^

      Sil
    2. Gerçekten de çok merak ediyorum şu yeşil çayı, senin hayranlığın karşısında da ilgim daha da arttı.
      Yağmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur diner sonuçta, bende anlamıyorum gerçekten, trafikten kaçmazlar ama yağmurda öyle, ilginç bir fıtrat bu :)
      Aynen bende de olur o geri sarmalar.

      Sil
    3. ahaha aynen öyle. :) bir de geçen yıl istanbul'un kar yağıp beyaza boyandığını öğrenince içimiz gitmişti arkadaşlarla, kısa bir su savaşı yapmıştık da, adamın birinin arabasına isabet edince kötü, kötü bakışlar bizi bulmuştu (şimdi araçta tozluydu hani. bizim insan neden olumlu yönden bakmaz anlamasam da, birazcık bizde de kabahat olmadığını söylemden edemeyeceğim. arabayı cephe olarak kullanmıştık çünkü) da; yağmur yağsa tabiat anaya çıt çıkarmaz, biz su attığımızda tepki olur diyerek içimden geçirmiştim o an. gerçi bu yıl kar yağarsa kubilay resmini çekecekmiş. beni de ayrıyetten mutlu etti sağolsun. um... bak yine konudan saptırıyorum. iyi değil. ciddi bir mülakat ile karşı karşıya kalacağım an da bu huyum tekerrür edecek diye korkarım.

      Sil
    4. Riv! Dağınık'a bir bak, bak bak neler yapmış :)

      Sil
    5. Naaapmışım Riv :D Enem napmışım ben??? :D İsmim geçmiş farketmemişim mesela!
      Senin özelliklerini okuyup burcunu tahmin etmeye çalışıodum ben! Başladım "aha tam ikizler özellikleri" dedim (tutarsızlık, kararsızlık, her şeye ilgi, sıkılma... :) ortak yönlerimiz Riv!!!) ki duygusal ve klasik yönünü düşündüm.. Yok, dedim daha duygusal bir burç olmalı...
      Derken Fenomla konuşmanıza bakayım dedim ki ismim :)))

      Çok güzel yazmışsın (yine yine...) gerçekten ince birisin veessselam ;)))

      Sil
    6. Naaapmışım Fenomenciiiim olcaktı özür Riv olmuş :D işte kafa bu kadar kaldı idare edin :D

      Sil
    7. daha ne yapmamışsın dağınıııkk, mutluluğuma mutluluk katmışsın. :))
      vede evet, nasıl bildin! ikizler! ^^
      ama haziran insanı olmama rağmen, kış aylarını tuhaf bir biçimde daha çok severim işte, daha doğrusu kışın gündüzünü, yazın gecesini. ikisini bir araya getirebilsek galiba benim sevdiğim bir mevsim doğar. :D

      Sil
    8. YAAA RİVVVV!
      Ben de diyorum Riv neden yazmadı.. Meğer bilgilendir dememişim yazmışım yazmışım gitmişim işte bak bana ya ;((

      İKİZLER Mİ :D Ahaaa.. Biliyordum :)))) Bu özellikler arka arkaya bir ikizlerde olmalı ;) Ehehhee.. Demek ondan anlaşıyoruz seninleeeee :D
      Kaç haziran Riv? Benim 16 :)

      Ben de yaz değil de baharı severim, ne sıcak ne soğuk bana göre değil! Ama en çok soğuk değil çünkü üşürüm ve çürük bir insanım ben :)

      Ayarlarız sana öyle bir mevsim, ayıp ediyorsun ;)

      Sen de benim gibi dağınıksın aslında ;) Daldan dala! Uğraşlarımızı ayrıca konuştuğumuz bir blog daha açalım Riv ahah :D

      Fenom Dream koşun! Ben de nispetmate'imi buldum :D

      Sil
    9. Bu arada bu mim de beni beklio ;)))
      Bugün çok keyifliyim ben Riv! Senin sayende :)

      Sil
  14. Western filmleri izlemene şaşırdım. Benim de babam sürekli izler ve ben şaşırırdım bu filmleri babamdan başka izleyen var ki koyuyorlar sürekli diye. Meğer varmış :D
    Çabuk sıkılma ve kararsızlık konularında da bayağı benziyormuşuz :D Keyifli bir yazı olmuş eline sağlık ^___^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annemde babamla benim için derdi, şu filmleri sizden başka izleyen yoktur diye. hatta bugün geroinomo'yu vermişlerdi. :D kararsızlık başa bela, bir gün batman'de ki harvey dent kesileceğim düşüncesi ara sıra uğrak eder aklıma. beğendiğine sevindim ki rin, teşekkürler çokcana. ^^

      Sil
  15. Mim de çok hoş senin cevaplarında :)
    O tutarsızlık bende de var, (kahrolsun bağzı şeyler :P)
    Beni bekleyen iki mim oldu şu an, çook teşekkür ederim Riv :)
    Seni daha yakından tanımak beni mutlu etti :)
    Öptümm ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sübhaneke dinimiz amin. -fırat duası- bağzı şeyleri death note'a yazıp, tabuta kapatarak üzerine toprak atasım geliyor. :D diğer mimi merak etmedim değil. ne hoş çifte mimle karşılama olmuş senin için. :))
      ben de öptüm çokcana, nazik düşünceni her zamanki gibi esirgemediğin için teşekkür ederim.

      Sil
  16. Öncelikle beni mimlediğin için teşekkür ederim. İki gün içinde yapıp blogumda yayınlayacağım.

    Ben de kahveyi çaydan daha çok seviyorum. Yeşil çayı eskiden hiç içemezdim. İçine şeker koyardım gene de acı gelirdi ama artık alıştım. Hatta içmediğimde canım çekiyor.

    Anime ve Kore dizisi fanlarını gördükçe ben de heves ediyorum ama izlemek istediğim o kadar film ve dizi var ki. sanırım onlara daha uzun yıllar sıra gelmeyecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de dizi, film açısından resmen liste tutuyorum. aynı şekilde izlemeyi planladığım ve okumayı istediğim anime ile kitaplar içinde. rapunzelin saçları misali uzadığı gerçeği var listemin elbet. :))
      belki sıra gelmeyecek, belki dediğin gibi seneler sonrası gelecek. hatta fikirlerim değişecek ama not etmek her zaman hoşuma gider böyle küçük şeyleri. vede ne demek şule, hiç önemli değil. :)

      Sil
  17. elbetteki, hatta geldim bile. vede ne iyi edip geldin rose.
    blogger da yeni yüzler gördükçe mutlu oluyorum. :)

    YanıtlaSil
  18. Allahıımmmm mimleyeceğim diye mimimi görmemişimmm :) hemen yazıyı duzenlemem lazımm :) Rivv Mimin için teşekkür ederim kiii :) Yoğunluktan gelememiştim :)

    yeşil çay bende de bir + :) kahvenin + olduğu gbii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha, hiç önemi yok ki. ^^
      bazen benim de bakan körlüğüm tutuyor.
      bırak kalsın istersen. böylesi çok şeker vede ne demek.
      bende şu günler adeta zamanı kovalıyorum, ilk defa bugün erken saatlerde internet başında soluğu alınca, "vay demek gündüzleri girmek böyle bir şey" diyerek çay eşliğinde fırsat bulamadığım dizilere sardım. :))

      Sil
    2. hemen duzeltme olarak ekledım :) daha eklersem ılgınc ınsan dıyıp kımse ugramayacak bloguma :))
      Bende bugun gunduzden yayınladım yazımı sasıtıcı oldu benım ıcın :D

      Sil
  19. Bu blogu gezince büyük oğlumun blogu gibi geliyor çünkü o da manga anime korku filmi hayranı hatta manga resmiyle yarışmada ödül bile almıştı Avusturya'da 5000 genç arasında tek yabancı olarak. Keyifle okudum çok samimi bir anlatım olmuş zaten senin genel tarzin sanırım sevgili Rıver.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar harika. ülkemizde anime ve mangaya yönelik bu denli yetenekli kişiler görmek çok güzel. oğlunuzun başarısını gönülden tebrik ederim, duyunca sevindim. :)
      vede nazik düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. keyifle okuduysanız ne mutlu bana. ^^

      Sil
  20. çok güzel olmuş ben ne çayı severim ne kahveyi hele yeşil çay neffret :D kararsızlık bende de var ve tutarsızlıktan da biraz :D Ben de yapacağım en kısa zamanda bu mim, ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım kararsızlık bizim ülkenin genelinde var. o gün de zaten arkadaşlar da karar veremeyince tek seçenek olarak yazı tura atmıştık "nerede yesek" diye. :D vede, yaşasın kafeinsiz hayat diyorsun galiba dreamm. bir an düşündüm sen öyle deyince acaba yeşil çaysız yada kahvesiz yapabilir miyim diye. sonra yapamayacağımı düşündüm. vede yap, yap ki, senin mimi de merakla bekliyor olacağım. hem yazılarını da özlemiştik. ^^

      Sil
  21. kararsızlık beni de çok yorar, yeşil çayı çok severim :)
    güzel cevapların ve samimi, sevdimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bir gün kararsızlığımızı üzerimizden atabiliriz mavi.
      asıl ben bu içten düşüncen için sevindim. teşekkür ederim. :)

      Sil
  22. River-san! Yeni yazini gormeye yeni vakit bulabilmis idim ve bir cirpida okudum ve sonra:"bir dakika ben orada ne gördüm?" diyerek tekrar okudum... Mimlerini paslarken bana yer vermen cok hos, cok ince bir davranis. Hayır hayir cok "River"ca demek daha dogru olur.Tesekkur ederim.Bu arada.. Yazilarinin altinda o kadar guzel yorumlar ve arkadasliklar var ki... Selamimi yerine ulastirmis olmak dahi yeterince sevindiriciydi. Bloggera doner miyim bilmiyorum River-san! Olsa ne zaman olur o da muamma.Tasarilar planlar...Bahsettigim hakkiyla yapamama ve stres karsimda iki koyu kukuleta icerisinde dikiliyorlar:)) Ve yorumumu tamamlamak için yeterince süre tanimiyorlar sanirim:) yaksoku River-san!Olur da donersem bu mimi yapacagim! Teşekkürler. ~lydia

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunu tekrar, tekrar okudum ve hâlâ bu güzel düşüncelerin karşısında ne desem tam olarak emin değilim. satırların ve seni buralarda görebilmek benim için mutluluk verici, kıymetli düşüncelerini esirgemeyip, yoğunluğunda; değerli vaktini ayırdığın için çok teşekkür ederim Lydia-san. ayrıca ne demek; biliyorsun ki benim için unutulmayan kişilerdensin. umarım ki planların istediğin gibi gidip yüzünü güldürür, emeklerinin karşılığını fazlasıyla alırsın. alacağından da eminim, netice kim olmuştur ki uğraşları bir taş olup dibe batsın? insan gerçekten çaba sarf edince, mutlaka emeğinin karşılığını görür. buna inanırım şahsen. dilerim gönlünde ki huzur daima olur ve önünde ki kukuletalıya bürünmüş hisler sonlandır varlığını. olur da dönersem mutlaka samimiyetle örülmüş lafızlarını yeniden okumak için bekliyor olacağım. :) asıl ben teşekkür ederim, bir nehar vakti yüzümü gülümseten içten düşüncelerin için.

      Sil
  23. The post is amazing! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I'm glad you like it. Thanks for the nice wish and comment, Irene. :)

      Sil
  24. Ne kadar ortak noktalarımız varmış :)) Tanışmamız bu mimle olsun o zaman :D
    Ben de her şeyden çok çabuk sıkılırım, maymun iştahlıyım sanırım :D Kararsızlıkta ben de zirveyim, en sevmediğim huylarımdan biri. Manga ve anime dünyasına yakınlarda adım attım :D Western filmlerinde uyuşmadık sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha gerçekten öyle. :D çok benzer yönümüz varmış. ^^
      şimdiden hangi serileri izlediğini merak etmedim değil salıncak.
      yalnız sayfanda L'yi gördüm ya, duygulandım. oysa ölümüne o kadar çokta üzülmemiştim. hani üzülmüştüm evet, ama seyrettiğim diğer serideki karakterler kadar derin bir etki de bırakmamıştı. yine de sayfanda rast gelince "hey gidi günlerin" deyip geçmişi yad eden ihtiyar teyzelere geçiş yapmadım değil. :D

      Sil
    2. Riveeeer deme deme demeeee, hayııııııırrrr :(( Death Note'u okumaya yeni başlamıştım daha üçüncü kitaptayım :D L favorimdi manga da, sanırım yasını tutmaya şimdiden başlayacağım. Nasıl ölebiliir? :(

      Sil
    3. şu an kendimi dizilerde ki kötü adam karakterler gibi hissettim. yada pandora hearts'da spoiler veren elliot nightray gibi. (gerçi o çocuğu da severdim. ama spoiler yönün bana geçeceğini tahmin etmezdim) :(

      https://www.youtube.com/watch?v=laS0AT9IWhM

      içim yandı. içi yanan kötü adam karakteri mi olur bilmem ama yandı. :(
      yaa belki de geri gelir, çıkar ortaya. mucizelere inanmak lazım salıncak.

      Sil
    4. Kesinlikle onlar biziz :D Okuyunca ben de yıkıldım bi an. :D
      Kötü karakterlerin içlerinin daha çok yandığını ama belli edemediklerini düşünüyorum, ama seni iyiler tarafına alalım lütfen, bir spoilerla taraf değiştiremezsin :D

      Sil
  25. Yaa River. Bir şeyi çok merak ediyorum: Headerını sen mi yaptın? Bayılıyorum headerına >.< Bende bu tarz bir şeyler yapmak istiyorum da ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hazırlamıştım evet. Dilersen görselli bir anlatım hazırlayabilirim. Yapımı oldukça pratik. ^^

      Sil
    2. Ellerine sağlık o zaman, o kadar beğendim ki >.< ♡
      Ya nasıl mutlu olurum anlatamam :))

      Sil
  26. yaa bu blogun tasarımına ba-yıl-dımm :) ben de çabuk sıkılıyorum yaa şıpsevdiyim biraz galiba. klasik yapımlar şeysine bayıldım harika bir şeymiş ben de yapabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ki. ben de değiştirmeyi planlıyordum kış teması için. fakat yorumun üzerine sanırsam biraz daha bu şekilde tutacağım. ^^
      klasik yapımlar serüvenini tavsiye ederim. hatta yaparsan bloguna da yaz kitap izlediğin yapımları. haylice merak ederim, acaba keşfetmediklerim var mı diye. gem fikir paylaşımı gibi klasikler keşfi de olur benim gibi eski yapımları seven bloggerlar için. :)) şu aralar yoğunluktan bir vakitler tüyaptan alıp okuduğum kitaplar hakkında dahi yazı yazmadım. vakit bulursam planlıyorum ona da. :3

      Sil
  27. Tasarımın harika olmuş mimin çok güzel beğenerek okudum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumun bir yılını Merve'nin tasarımıyla devirmek beni mutlu etmişti. Eski tasarımı anımsamıyorum inan Kuğu. Fakat sanırım bu iyi bir şey, çünkü anımsanmaya değer olsaydı muhakkak kalırdı hatrımda. Biraz geç diyorum bunu, bunun için içtenlikle özür dilerim senden; başka bir zaman diliminde -aylar sonrası- yazsam da. Her zamanki gibi beni neşelendiren sözlerin için yeniden teşekkür ederim gönlü güzel insan. En yakın zamanda dilerim ki tekrar yazılarınla buluşuruz.

      Sil
  28. ifade ve anlatım tarzını çok beğendim Kendini çok güzel ifade etmişsin.

    Bazı özelliklerimiz benziyor :) samimiyetsiz insanlardan bende hiç hoşlanmam :) western filmler hafta sonu kahvaltı keyfi yaparken eğlencemiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumunu bir pazar günü TRT klasiklerinin ardından okumak, benim için o kadar mutluluk verici oldu ki. :)
      Kocaman bir evet dedim! Güzel düşüncelerin vede yorumun için çok teşekkür ederim Esma. Bir ara sende yapsana bu mimi sahi, bakma benim evvelden yapıp mimlediğime. Nitekim senin blogunu yeni keşfettim, kısaca seni şu an mimlediğimi farz et. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz