Ana Sayfa Kalemimden Animeler Kitaplar Mangalar Filmler Diziler Mimler

31 Aralık 2015 Perşembe

Senenin son mimi; Nasıl Bilirdin?


Kocaman merhaba! Süt ve kurabiye ikilinizi hazırladınız mı? Yeni yıl için alışverişlerinizi tamamladınız mı? Neler yapıyorsunuz? Ben mi?... Galiba pek bir farklılık yok aynı maraton devam ediyorum. Aslında bugünü  mim benim için sürpriz oldu MyReaL'a çok teşekkür ederim. Yılı, Zuri ile Badem'in güzel haberleriyle kapatmayı hedeflesem de, derler ya yarınlar da sürprizler doludur diye bu mim benim içinde koca bir hediye paketi niteliğinde oldu. Mimin konusuna gelirsek takip ettiğimiz bloggerlar hakkında bir iki cümleyle tanımlamayacakmışız. Doğrusu bu konularda iyi değilimdir, okul hayatımda da yıllığa bir iki cümlelik yazacağım yazıyı iki küsür sayfaya çıkarmıştım ki arkadaş "sadeleştirebilir miyiz Riv" demişti. Bir kişinin bana kattığı dört yılı iki sayfaya sığdırıp anlatmak bence güçtü ki, tek kelimeyle nasıl sığdıracağımı şaşırmıştım. Şu an da aynı düşünce içerisindeyim. Yosh! Bir deneyelim, azimin önünde kimse duramaz derler. Çeneme vurursa kaçabilirsiniz. Vurmaması dileğiyle. 


Zuri: Sanatsal, renkli kişilik. Samimiyim! Hani bazıları tuvale resmeder ya, Zuri'de tasarımlarını bloglara resmettiriyor. Rachel Ruysch'ım benim. Gittiği her yere baharı getiriyor.
Alice: Wonderland'ı bilir misiniz? Hani şu ünlü beyaz tavşanın yaşadığı harikalar diyarını. İşte Alice'de o diyarın kapılarını aralar satırlarıyla. Merhabaların insanıdır o.
Deeptone: Lois Lane'im. Deep o kadar kocaman yürekli ki, blog, blog koşuştururken yepyeni havadisleri de peşinden sürüklüyor. Açıkçası deepin dünyası yüreği kadar büyük ve derindir. Şu aralar ise Deepfm desem yeri olacak. Sayesinde her gece öylesine güzel nameler eşlik eder ki geceye, akan vakit mühürlenir mazi konan notalarla. 
Peri Doktoru Lydia: Diğer adıyla Lydia-san. Buralarda -bloggerda- olmasa da bir vakit kalemiyle dünyayı oluşturan kişiler arasındaydı. Dünyayı oluşturandan kastım gittiği yerler, izlediği yapımlar hakkında ki öyle samimiydi ki, satırlarını okurken bir an da kendinizi Lydia-san'ın dünyasında bulabilirdiniz.
Shuu: Hayalleri satırlara taşıyan şeker insan. Şayet hayal gücü Supernatural dizisindeki krema tutkunu periler gibi aramızda geziliyor olsaydı büyük ihtimal Shuu-san onlardan biri olabilirdi? Belki de olmazdı, yine bizi şaşırtırdı yazılarıyla. Hikâyelerini beğendiğim kadar, satırlarında ki samimiyeti de hoşuma gider.
Atlantisli: Kapağı aralanmış sonu olmayan kitaplar gibidir Atlantis'li. Bazen dünyayı kalemiyle resmedip aktarır beyaz sayların arasına tüm içtenliğini. Günün birinde Doctor'un TARDIS'in kapını çalması dileğiyle Atlantis'li.
Yuu: Melodilerin insanıdır gönlümde. Her yazısının sonuna iliştirirken bazen nameleri, bazen geçmişe giden bir seyyah misali götürürken sizi ezgiler, bazense sadece anınıza renk katarak, yer edinir anılarınızda. 
Merdiven Çocuk: Bir Camel şarkısını çağrıştırır bazen satırlarında, hani derler ya Camel "rüyada görebileceğin renkler" diye işte Merdiven Çocukta öyledir. Kendine has tonunu aktarır içtenliğiyle. Renklerin insanıdır o gönlümde.
Roromiya: Challenge'larıyla meşhurdur Miya-san. Öyle ki bir an kendinizi Barney Stinson hissedip iddia kabul edilmiştir diye kendisini challengelarla uğraşırken bulabilirsiniz. Bu arada Miya-san bir challenge düşüneceğim, aklımda! (lades modunda Riv)
Mugilock & Young: Mangaların leydileri. (kusura bakmayın sizleri ayıramadım) Açıkça Mangaların demek tamda doğru olmadı, ama birlikte yaptıkları çalışmalar hoşuma gider. Manga dünyasına oldukça şey kazandırmışlardır yaptıkları çevirilerle. (vee elbette sizlerde Shuu-san, Kitsune-chan) Ayrıca anime dendi mi bloggerlar arasında aklıma ilk gelen isim olmuştur Mugi-san. 
Le Yan: Gecelerin insanı o, bloggerın batgirl'ü. Hayır, hayır, aslında Le Yan için Batgirl demek doğru olmaz, onun için gecelerin şairi demek daha doğrusu olur belkide. Leylin karanlığı sarmalarken nil-i perdeyi,  sarmalar gönlünüzü yazgıları.
Ebrar: Dünyayı karelerle ölümsüzleştiren sevimli arkadaş. Fotoğraflarında her daim o sonsuzluğa mühürlenmiş zamana tanıklık etmek hoşuma gider.
Kore Fenomeni: Nam-ı diğer Kore, yada Dağınığın değişiye "Fenom." Siz onun Kore dediğine bakmayın, hatta benim de Kore dediğime bakmayın, zira yalnız kore değil Dünya'nın her bir köşesinden parçalar barınıyor satırlarında.
Dağınık Anne: Sherlock Holmes'üm, on parmağında yirmi marifet (abartmıyorum hayır) enerjik insan. Mutluğu satırlara kondurur Dağınık, dağıtır diyar diyar.
Dreamella: Hayallerin insanı, Jonny Depp'in yari, kırmızı pizzacı yazar, sevimli arkadaş. Hayallerini düşlemek yerine yazanlardandır Dream.
My Real: Bloggerın Nancy Drew'i! Okyanus kadar derindir kalbiyle her an her yere koşuşturur hoş satırlarıyla.
Karga ve Kız: Onu tek cümle ile özetlemeye kalksam sanırım Komşum Totoro'm olduğunu dile getirebilirim. ^^
Hayata Dair Her Şey: Kitapların, son zamanlarda ise sinema kuşağının hanım efendisidir kendisi. 
Coffe: Koyu bir kahve tadındadır satırları, hatırlı ve derin. Bir kahve tadında insandır.
Bounghwang: Nevarland'e yelken açmış insan. Nevarland'in sahibi. Bounghwang her zaman beni yazdıklarıyla Peter Pan'in büyülü dünyasında hissettirir. Hani var olmasa da, her şeyin mümkün olduğu sağdan ikinci yıldızın olduğu yer!
Kitsune: Açıkçası Kitsune-san'ın oyunlar hakkında ki görüşlerini oldukça beğenirim. Oldukça Bir gün oyunlarımı kapıp geleceğim Kitsune-san!
Maviye İz Süren: Satırlarla konuşan, şiirlerin hanımı. Le Yan gibi, mavide şiirleriyle yer edinmiştir gönlümde.
Lazy Otter: Patamış Mısır! Evet, doğru. Patlamış mısır. Şu bildiğimiz patlak mısır... Çünkü sinema ve dizi ve NEW YORK dendiğinde aklıma ilk gelen isimdir Lazy. Öyle kocaman arşivi vardır ki, yalnız sinema değil, müzik kültürüyle de etkiler sizi. (bu arada Scream Queens'e başladım Lazy, haberin olsun)
Merve: Asya'nın leydisi. Asya denildiği an, HanHan ve Kore gibi aklıma artık ilk gelen isim oldu kendisi. Merve'nin blogu öyle renklidir ki, bazen tek Asya değil Dünya'ya açılmış mini bir pencere gibi gelir bana. 
Sevdicann: Mutfağın hanım efendisi. Bir gün Dağınık ve Kore ile ortak bir tarife girişmelerini isterim. Açıkçası üçü içinde mutfağın hanım efendileri desem yeri olacak sanırım?
Organik Çizer: Renklerin beyefendisi. Doğrusu renklerin dediğime bakmayın, çünkü tek bir tonlama ile onlarca beldeyi aktarır dünyaya. 
Şenay: Seyyah'ım, gezginim, merahilpeymam... (ne denli eşdeğer mânâlara denk geliyor olsalarda) Bilinmedik bir beldenin kapısını çalmak, haritada bir yabancıya yol tarifi sunup yepyeni keşiflere kavuşmak gibidir Şenay'ın yazgıları. Öyle ki, her bir satırı, bambaşka bir büldana klavuzluk eder sizlere. Doğrusu... Benim en sevdiğim ise, blogunun her daim üzerinde yer alan şarkıları olmuştur. Bazen tanıdık, bazense bilinmedik bir tını, bu yolculukta eşlik eder bana. Adı gibi, beyaz geminin insanıdır o.
Bal: İsimler insanları yansıtır derler ya, işte bunu Bal için söylemek hayli mümkün. Çünkü o denli tatlı ve samimi ki, yazılarında balın tatlılığı mevcuttur. 
Esra & Beyza: Ortaklar. Böyle dememden kasıt onlar ortak yazarlar, ve bambaşka düşünce yapılarıyla sıcacık yazılarıyla her teli çalarlar... Doğrusu, biraz da aklıma seinfeld'i getirir bu ikili. Hani Seinfeld'de bir söz vardır, hiçbir şeye dair herşey diye. Kısaca her bir konuyu ele alır. Asya, ve Kore gibi görünse de, Esra ile Beyaz'da aslında her bir konudan söz ederler yazılarında. 
Siyah Kuğu: Adının siyah olduğuna bakmayın, kar gibi beyaz ve yumuşacık bir gönlü ile blogu vardır Kuğu'nun. Ve bu satırlarına da konar tüm içtenliğiyle. Kimi anlar satırlarına konan minik bir günaydın temennisiyle aydınlanırken zamanınız. Hani Debbie Macomber'ın 'bir yumak mutluluk' adlı kitabı vardır ya, işte bu sözü galiba Kuğu için söylemek yeterli olur, zira bir yumak sevinci sarmalar satırlarıyla. 
Kalem Kuklası: Yeni tanıştığım, sevdiğim bir arkadaş. Kuklanın kocaman bir dünyası var, yoksa sahnesi mi demeliyim? Onun kaleminden, daha doğrusu sahnesinde yer alan; dünya beni her daim neşelendirir, zira Kukla; kimi anlar seneler evvel seyrettiğim bir animeyle çıkıp içimi ısıtırken mazinin hatıralarıyla, kimi anlar ise sahnesinde ki yazgılarıyla şaşırtır. 

Bu arada değerli MyReal'e mim için yeniden teşekkür ederim. Şayet adını yazmadığım var ise onları da mimledim bilsin zira herkes hayatına katılan değerlerden bahsetmek söz etmek ister. Mutlu bir seneye başlamanız dileğiyle, kalinihta millet. ^^

78 yorum:

  1. Riv rivvvvv yeni yıl 2016:)
    Hayatının en güzel yılı olsun:)
    Sevdiklerin yanında olsun.
    Sağlık ve huzur bol bol hayatında yer alsın:)
    Beni güzel yorumlarıyla mutlu eden sen:)
    Batgirl le yan yazdıklarını cok sevdi ve teşekkürlerini sunuyor:)
    Öpüyorum kocaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy teşekkür ederim ki Batgirl'üm. :)
      yeni sene, yeni umutlar ve bir dolu yarınlarla çalar kapını.
      güzel dileklerin umarım seni de karşılar le yan. ^^

      Sil
  2. Çok sevimli bir yazı olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Şenay, o senin içtenliğin ve sevimliliğin. ^^
      mutlu bir sene geçirmen dileğiyle.

      Sil
    2. Güzel bir yıl olur inşallah :)

      Sil
  3. Edward elric*kalp*ben diyorum baska bisi demiyorum :D kac yasina geldim hala hayali kahramanlarla platonik ask yaşıyorum :D
    Ay yaa ne güzel yazmissin :-) cok mes'ud oldum yilin son saatinde :-) kahveye benzetilmisim a! dostlar daha ne olsun :D
    Yalniz ben ustume alindim ama blogger da baska coffee olan arkadas varsa ve ona yazılmış ise acayip bozulurum :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam Coffe, şimdi şöyle yapıyoruz; sana Edward'ı istiyoruz, ardından gidip Roy'uda bana istiyoruz. :D ahahaha yok, yok, sana ithafen yazmıştım. ^^
      biraz ağır yazdığımdan blogger linklerini ilave etmemiştim o vakit, onları da ayarladım. gönlümüzün tatlı sohbetli kahvesisin; Coffe.

      Sil
    2. yeeyy... yettim coffe! :))

      Sil
  4. Seinfeld mi ahahh hiç öyle düşünmemiştim evet sadece Kore hakkında yazmıyorum arada isyanlarımı hayata olan bakış açılarımı da dile getiriyorum biraz cahilim Beyzaya gore hani çok okuyan mı bilir yoksa çok gezen mi derler ya ha çok gezenle çok okuyan bir araya gelip blog açmış .Beyzayla ben farklı okullara gidiyoruz o benden daha iyi bir liseye gidiyor ayda bir kere felan görürüz birbirimizi ama hergun mesajlasırız . Birazda farklıyızdır farklı huylarımız vardır ;) yeni yıla kazasız belasız girmek dileğiyle Riv :)
    Ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl senin gönlünden geçenlere sağlık Esra,
      zaten satırlarınıza da ahsenliği konduran o içinizden gelen. ^^
      ayrıca ne güzel tasvir ettin öyle; çok geçenle çok okuyan bir ara gelmiş ve bir blog açmış diye. :)

      Sil
  5. Hii ne güzel yazmışsın bilmediğim çok blog var burda bi ara tekrar uğrayıp keşfedeyim hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de bilmediğim ve keşfetmediğim bi dolu blog oluyor. ^^
      görünce de mutlu oluyorum, çünkü her biri kendine has mini bir diyar gibi geliyor. :)

      Sil
  6. İyi seneler River.Sevgilerimle.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçten dileğiniz için gönülden teşekkür ederim Ece hanım, dilerim herkes için mutlulukla anacağı güzel bir sene olur. :)

      Sil
  7. Ama ağlarım kiii.. Çok çok çok hatta çok mutlu oldum :))) Çok teşekkür ederim * Ben bu güzel sözleri artık ömrüm boyunca unutmam ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek Merve. ^^ ben tek yazılarının bana hissettirdiğini söyledim.
      ve gerçekten çok samimiyetin bloguna nakşetmiş. :)
      dilerim her gününde geriye baktığında anacağın mutluluklar daim olur. ^^

      Sil
  8. Dünyanın bilinmedik yerlerine herkesi götürme dileğiyle çok teşekkür ederim :) harika ve cok içten bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne harika bir dilektir öyle. bir an peri tozuyla arşta bilinmezliğe sürüklenen uçan gemi canlandı gözlerimde. güzel düşüncelerin için teşekkür ederim bonghwang. :)

      Sil
  9. Dünyanın bilinmedik yerlerine herkesi götürme dileğiyle çok teşekkür ederim :) harika ve cok içten bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  10. Yaaa çok teşekkür ederim River, valla görünce çok sevindim kendi ismimi. 2016 yılına beni kocaman bir gülümsemeyle başlattın. New York sevgime parmak basmana da ayriyeten mutlu oldum. :)
    Tekrardan çok çok çok teşekkür ederim. Ne kadar mutlu ettin beni inanamazsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında ben böyle bir yazı görünce çok sevindim ki, neşenin daim olması temennisiyle Lazy. ^^
      umarım yarınlarında mutlulukla anacağın hadiselerle karşılaşılaşırsın.
      hem lafı mı olur? senin yazılarını okumak mutluluk verici. :)

      Sil
  11. Mutlu yillar kali xronia sevgili river.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efharistó para poli Derya ^^
      senin de mutluluk ve sağlıkla bir yıl geçirmen dileğiyle.
      ince sözlerin için yeniden teşekkür ederim. :)

      Sil
  12. Şu an çay eşliğinde hem postunu okuyorum, hem yorum yazıyorum ki^^
    Ne yalan söyleyeyim Riv! beklerim senden, kızın yıllık bitecek sayende, bencillik yapma tek sen mi varsın hahahaha :) Gerçi kolay değil 4 yıl ama yüzüne söyle gerisini :)
    Zuri’yi biliyorum ki..
    Alice’de gittim ki, bakıcam bir ne var ne yok diye :)
    Deep’i zaten biliyoruz, daldan dala koşan hoplayan zıplayan, özgür ruh ;)
    Shuu’yu, çok merak ediyorum senden duydum hep, bir gitmem lazım ona da ;)
    Le yan, yerim onu, çok seviyorum ki!!!
    Ebrar Yıldırım! Fotoları altına düştüğü karalamaları efsane yani ;)
    Kore dizilerinden çıkarak Kore Fenomeni diye giriş yaptım bloguma ama genelde sadece Kore ile ilgili sanıyorlar, olsun ne yapalım ;)
    Dağınık! ruh ikizim yaa, ne severim kendisini, onla takılmanın keyfini yaşamayanlar sakın es geçmeyin derim ;)
    Dreamella = Dream! = J.D. yaşıtımbenim, ilkel dünyasında boğuşmakta, 2016 da daha teknolojiye uyum bekliyorum kendisinden, zira çok özletiyor ;)
    My Real! Kore dizilerine ve kültürüne kapılmışlardan, benim gibi :)
    Bonghwang efsane yaa hele kalemi of of of :)
    Senay Bn, tarzı bile başka, film seçkisi olay, paylaşımları ise daha bir olay ;) Beyaz Gemi fanı :)
    Sevdicann, mutfak lezzeti, gezileri, junior ile yaptıkları falan filan derken ne zengin içeriği var dimi :)
    Sevdican kadar tecrübe nerde bende Riv!
    Bal’ın Kokusu adı üstünde bal dediğin gibi ;)
    Merve Canbaz! yaa Kore sever benim gibi, paylaşımlarını ne güzel aktarıyor, bende keyifle ziyaret ediyorum ki^^
    Maviye iz süren, Karga ve Kız, Hayata Dair Her Şey, Coffe – adı şahane tam benlik- Kitsune, Lazy otter, Organik çizer,Esra Beyza, Yuu, Merdiven Çocuk, Roromiya, Mugilock & Young ziyaret şart oldu sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni ve bloğunu çok seviyorum kii ^^ *

      Sil
    2. hii yerim, tek tek yorumlamışsın ya. hem de o kadar güzel ifade etmişsin ki.
      dur başlığı düzenleyip Konuk yazar Kore'nin yorumuyla dilye ilave edeceğim (samimiyim!)
      bence mutfak konusunda epey tecrübelisi Kore'm. Bu arada portakallı tarifini deneyeceğiz. Annemin eline tutuşturdum, hadi bakalım malzemeler senden dedi. Umarım... Umarım Dream 2016 ile birlikte teknolojiye daha fazla adım atar. (dedi, telefon kullanma alışkanlığı sıfır olup, wattsap'ı bile arakadaşının ısrarıyla kurmuş kız) Merve ile Kore dizileri açısından yarışıyorsunuz siz zaten. Biliyor musun, çift taraflı bir defter tutmaya başladım, dizi isimlerinin olan, bir tarafta Merve'nin blogunda görüp beğendiklerim, diğer tarafta seninkiler. Hatta bir ara fotoğrafını da atarım o defterin sana. İzlediklerimin üzerini karalıyıp, sevdiklerimin yanına yıldız koyuyorum. Şu an Merve'nin listesinde yalnız PK'yı izlemiş olsam da. Bu yıl sonu boş vakitlerimde o listeyi bitirmek hedefim. :3
      vede çay dedin gecenin körü üşenmeden kalkıp hazırlayasım geldi. şu kış aylarında o kadar güzel gidiyor ki. :)

      Sil
    3. Merve Canbaz karşılıklı olunca her şey güzel dimi ama :)
      Tabii Riv! o kadar özenmişsin bende ona yakın olsun bari dedim, elimden gelen bu kadar ki!
      Dream! umutsuz vaka gibi yaa, bir görünüyor pir görünüyor derler ya, o hesap :)
      Sonuçta kurmuşsun Riv! :)
      Beklerim, at at, meraklıyımdır bilirsin :)
      Gitmez mi? wc faslı olmasa sınır tanımayacağım da işte :)

      Sil
    4. Fenom canım Mim'i yapmış bile de yanlış yerde yayımlamış :)))) eheh eh
      Ruh ikizim cici keyifli insan Fenom! Ve benim de nispetmate'im Ajanım Derinim Riv007 (daha yazcam bir mim'im daha oldu :)) Sevooooooorrrrruummmmm sizi!!!! :*

      Sil
    5. Hihii öyle oldu, Dağınık!cım ruh ikizim zaten ben bu konsepti teee ne zaman 'sık sık ziyaret ettiğim bloglar' başlığında paylaşmıştım ki :)
      Biz de seni seviyoruz ki!!! hemide çok :) mucx mucx, hale bak, Riv! düşüp bayılacak, salaş hale çevirdik :)

      Sil
    6. Eveeet eveeet ben de varım ben de varım orda çok mutlu olmuştum hatırlıyorum (gözünde kalp olan surat). Ben parti parti yazıyordum ama bir toparlayım bakalım :) Sizi yazmak uzun sürecek :D

      Ahaha ay Fenom süpersin :) Riv sınav mınav diyip kaçıyor yakınca bloğu yakıp kurtulacak bizden :D

      Sil
    7. Taş devrnden selamlar bakın buradan bile buldum sizi hehe :D Artık tam gaz yanınızdayım, teknoloji manyağı oldum haha. Canım Rivcim postunu çok çok geç görmüş olmakla beraber şu blog dünyasında tanıdığım ve benim için önemli kişilerden birisin. Mim süper olmuş tanıdığım ve tanımadığım bloggerlar var mimin de ama tanıdıklarıma bakarsam kesinlikle katılıyorum yazdıklarına. Ellerine sağlık.

      Sil
    8. Ayy gözlerime inanamıyorum ki ben, ilkellikten modern hayata geçen Dream!den hayat belirtileri, taş yağdırma hee :)

      Sil
    9. Ayy gözlerime inanamıyorum ki ben, ilkellikten modern hayata geçen Dream!den hayat belirtileri, taş yağdırma hee :)

      Sil
    10. haha son derece teknolojik oldum Korem :D Meteor yağmuruna tutacağım sizi. Bensiz nasıl kaynatırsınız bakayım :D

      Sil
    11. Ayyy ne güzel Dream! yalnız teknolojik diyorsun ama biz Riv! Dağınık ve ben whatsapp'a bilem geçtik haberin ola :)
      Bir ara gmail gruba uğrasana bakim :)

      Sil
    12. yaa dreaammmm! şu an yazını gülerek okuyorum resmen. o kadar mutlu oldum ki seni görünce! ^^ bir de geçenlerde kore, dream yeni yayın yayınlamış! diye haberdar edince sevinirik olmuştum hayli bir. şu haberin ile daha bir mutlu oldum. :D
      biz çay suyu kaynattık dream. gelirsin de, muhabbet için hazır olsun diye. yoksa bir şey kaynatmadık. *-*

      Sil
    13. Evet evet Dream bişi kaynatmadık! Arkadaşlar kaynatmaya yeltendi de ben durdurdum "yapmayın" dedim "kızcağız erişemiyor diye bu kadar üstüne gidilmez" :D aahahahaha...

      Sil
    14. Ayyy Dream!in yerinde olmak istemem çatıııırt diye çatlardım he :)
      Eee kaybolmasın öyle :)

      Sil
    15. :D Valla çatlayacğım ama bitmiyor ki problemler, 2016 yaramadı mı nedir. Şimdi de hasta oldum hem de ne hasta yatıyorum kaç gündür aslında :( haha kafiyeli oldu. Rivcim tam geldim diyorum başka bir şey çıkıyor ben de anlamadım gerçekten :)

      Sil
    16. Kız hastayken bile şiir yazıyor.
      Ah dream, hayal gücüne kurbanım da, yormayasın kendini. :/
      Üzüldüm şimdi. Bolcana dinlen, bak kendine.
      Umarım tez vakitte kavuşursun sıhhatine.
      -eh, yalnız kafiye olayını ufaktan bana da geçirdin dream.-

      Sil
  13. Ay beni Young'la bir yazman çok tatlı ve güzel olmuş. Yazı da çok iyi olmuş hem de bilmediğim blogları keşfederim böylece. River'ın gözünden bloggerları tanımak ayrı bir keyif. Beni animeyle özdeşleştirmen de tam isabet olmuş zaten blogu anime sevdasından açmıştım sonra başka konulara da daldım falan büyüdü. Ama her zaman dediğim gibi blogger'daki en güzel şey sen ve senin gibi insanları tanımam oldu bu yönden en iyi sosyal medya aracı bence blogger'dır. Tekrar teşekkürler güzel yorumun için ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi. dimi insan yeni bloglar keşfedince seviniyor. benim de pek hoşuma gider bir bloggerın başkasının hakkında ki görüşü, zaten biraz da bu huyumdan ötürü genelde kitap alacağım yada bir dizi/film/anime izleyeceğim vakitler internette ki kalıp yazılara bakamam. Spoiler almak cesaret işidir diye, spoiler riskini göze alıp blog yazılarını okurum. o yapımı izleyip, okuyan birinin görüşü benim için katçana değerlidir. hem söylediğin gibi, senin gibi güzel insanlar ile tanışmış oluyoruz Mugi-san. iyiki varsın. iyiki satırlarınla renk katmaya devam ediyorsun. :3

      Sil
  14. Hayatımda duyduğum en mutlu edici benzetmeyi yapmışsın bana! Ağlayabilirim ♡♡♡♡♡
    Bilgisayar boş kaldığında yazdığın ve benim bilmediğim bloglara da bakayım inşaallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa çok sevindim şu an. ^^
      en güzel şeydir mutluluk, sen hep mutlu ol ki. <3

      Sil
  15. Sanırım ağlayacağım, ilk kez biri benim için böyle bir şey yazdı. Çok çok teşekkür ederim River :'). Ben de sana yazayım hemmen "Blogger platformunda tanıdığım en güzel yazım dili olan kişisin. Böyle sonsuza kadar yaz ben okurum. Yazım dilin kadar kişiliğin de ince ve naif. Bu hayatta yüzün hep güler inşallah, hep kendin gibi güzel insanlarla karşılaşırsın umarım :') Senin gibi birini tanıdığım için gerçekten çok mutlu ve memnunum, yeniyılın mutlu olsun River :3 ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi bu güzel satırların karşısında ne desem bilemedim Atlantis'li. :3 ahsenliğe ahillâ olan sözlerin için teşekkür ederim, dilerim senin de o güzel gönlün tarabengîz hadiselerle süslenir bergüzârlarında. güleç çehren hiç solmaz, çatsa da hazanın rüzgarı uçar gider kebûterin kanatlarında. asıl ben senin gibi bir arkadaşla tanıştığım için çok mutluyum. bu içten lafızlarının için teşekkür ederim tekrardan. <3

      Sil
  16. River, çok tatlısın! Ne kadar da güzel tanımlamışsın... Öyle mutlu oldum ki! Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin gönlünden düşen bu denli hoş sözlerine bu kadar geç cevaplamayı istemezdim. affola Alice-san. şu aralar internete pek vakit bulamaz oldum. vede hiç önemli değil ki, lafı dahi olmaz. nitekim, satırlarımda isminin yer alması, senin gibi güzel bir insanı tanımış olmaktı. şayet yazılarını esirgememiş olsaydın o güzel satırlarını hiç okuyamayacaktık Alice-san. bu nedenle benim teşekkür etmem lazım. :3

      Sil
  17. çok duygulandım şimdii, ne güzel yazmışşsın, çok teşekkür ederim :)
    güzel bakan güzel görür, kalbine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninde yüreğinden geçenlere sağlık mavi. :)
      kaleminden düşen her bir yazgı, adın gibi o mavi dünyaya götürüyor.
      bazen bulutlar duvar çekiyor hüznü yağdırıyor yağmur misali,
      bazense güneşin sıcak ışıkları altında iç ısıtıyor,
      ama yinede o mavinin tonun koruyor bakiliğini. :)

      Sil
  18. Geç oldu biraz ama -hep sınavlar yüzünden- sonunda yorum yazabiliyorum.
    Adımı görünce çok sevindim, çok teşekkür ederim River-san~!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen mi geç yazıyorsun ben mi Kitsune-san. gerçekten insanın peşinden düşmüyor sınav arifesi. kış mevsimini sevsem de, şu sınavlardan ötürü bol limonlu bir çay içiyor hissi uyandırıyor. vede hiç önemli değil ki. ^^
      bu arada sınavlarında da başarılar dilerim. :3

      Sil
  19. Benim için yazdığım o güzel cümleler için teşekkür ederim. Böyle bir izlenim bırakabildiysem ne mutlu bana! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hii sevindim, ne demek merdiven çocuk.
      ben sadece senin aktardıklarında gördüğümü yer edindirmeye çalıştım. :3

      Sil
  20. Yaa nasıl teşekkür etsem bilemedimm.. Ne kadar güzel bir yüreğin var.. Söylediklerin için de benden buralarda bahsettiğin için de kocaaaamaaan teşekkür ederim.. İyi ki tanışmışız dedim bir kez daha..
    Ben de birazdan geçen sene (:P) pasladığın mimi yapacağım ancak vakit bulabildimm..
    Kendine iyi bak güzel dostum, tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiii çok klişe olacak fakat bil ki samimi diyorum ebrar, galbia klişe kalıplar bu gibi anlar için yazılmış. rica ederim. vede hemencik bakacağım şimdi. coffe'de yapmış. birkaç gündür bloglara adam akıllı göz atamıyordum. asıl ben bu güzel düşüncelerin için gönülden teşekkür ederim. hep neşeli kal ve sen de kendine iyi bak. ^^

      Sil
  21. Enemmm eneeemm... Ehem öhöm... Hihi.. İhih.. Eheh! Kalp kalp... Parıltı parıltı... Heyecan... Keyifötesi MUTLULUK...

    to be continued.. (sabırsızlık...)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha yerim ya. film tadında yorum diye buna derler...
      -devam edecek.-
      yine dağınık ama bir o kadar tatlısın ki. ^^

      Sil
    2. CANIM CANIM CAAAAANIMMMM RİVCİMMMMMM :))))
      2016'mın mutluluk kaynaklarımın çoğunluk hisselerinin sahibi :)))
      Ben senin bloğuna her girişimde ağız kulaklarda şebeke mi döncem :D Hiç yakışıyor mu benim gibi akıllı uslu, hanım hanımcık bir insana??! Çizgimi bozdun :D ahha

      Senin nasıl bir yüreğin var bilmiyorum.. Aslında biliyorum da inanamıyorum :D

      Zaten bize ziyarete gelip mutlu etmekten bloğuna uğrayamıyorsun :) Fedakar ajanım benim!

      Sen hiç eksilme hayatımızdan!

      Kendi marifetlerini görmeyip başkalarını abartan insan :)) Benim gibi geç görenlere söyleyim de bloğu bir gezinsinler :) Neler var neler...

      Ah Sherlock'u da ne severim! Nasıl sevindim ismimin yanında görünce :))

      RİVVV YAAA....

      Sayende blog bilgimiz de güncellendi nasıl özet ve güzel anlatmışsın!

      O yıllık yazına laf atıp haksızlık eden arkadaşa duyurulur :D Riv isteseydi 2 cümle de yazardı bir kere!!!! :D Akıllı olsun :)) O yıllık yazıları da ne zordur kısaltmak için! Kese kese başı sonu bağımsız yazılar çıkar :D
      Bence sen haklısın :)

      Sil
  22. Ama gif'ine baktıkça kopuyorum onu bir diyim de hele :D ahhaa.. Çok güzel seçmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil miiii? coffe'e istemeye gideceğiz çaktırma. :D

      Sil
    2. Ah! Mevzu bahis ben ve eduardo elric olunca konuya atlamadan edemedim riv :D :P

      Sil
    3. Haha :D Coffe senin favorin mi o :))) Ama çok sevimliymiş yaaa :) Haklısın :)))
      Sen de çok güzel bir tanesini yakalamışsın Riv ;)

      Coffe ben sana gelmedim galiba geleyim hemen!!!! :)

      Sil
  23. Listende beni de eklediğin için çok teşekkür ederim. Mimin konusunu sevdim. Ben de yapacağım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim bak şimdi. rica ederim Şule. ben de senin mimini bekliyor olacağım. ^^

      Sil
  24. Riv Maşallah yahu :) Dağınık Anne boşuna sana ajan demiyormuş hem gizem hem bilgi pek kimseyi tanımıyordum sayende çoğunuzu öğrendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amanın çizer. böyle deyince kendimi gerçekten bir 007 hissettim.
      ama oysaki amacım ajan havası da vermek değildi hani. ve ne güzel tanımana vesile olmuşum. mutlu oldum. :))

      Sil
    2. RİV007 :) Ajanım o benim :D
      Organik'e anlattığın iyi oldu o bulup keşfedene kadar ooohhooo :D

      Sil
  25. Ben sizin kadar blog gezmiyormuşum ,okuyunca anladım.
    Çok yazıyorsunuz ,çok konuşuyormusunuz merak ettim::))
    Çok yazanlar çok konuşmazlar diye duymuştum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğruluğu teraziye koyup tartılası sözlerden
      vede hoş geldin ki Kuğu. ^^ açıkçası ben de şu aralar pek fırsat bulamıyorum internet başına geçip bakınmaya adam akıllı vakit bulamadığım için, lakin bloggera adım attığımda takip ettiğim bloglara bakmaya çalışırım. her birini de severim. seninki de oldukça hoşuma gitti şahsen. daha yeni keşfettiğimden listeye almamıştım ama buradan belirteyim istedim. :3

      Sil
  26. listenize girmek güzel:)
    hoş buldum
    daim olur inşAllah
    önemli. Olan dost olmak değil, dostluğu ilerletebilmek. O potansiyeli görüyorum :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne tatlı dedin ki. ^^
      inşallah kuğu. :)

      Sil
  27. Adeta dünyanın en kibar insanı ile konuştuğumu fark ettim şu anda! Bloğunda olmak bir harika, ismimi görebilmek daha bir harika. Öyleyse senden bir challenge fikri bekliyorum, aklımda. :)) Ve de nazik sözlerin için çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmukabele Miya-san. senin yazılarını okurken ben o hissiyatı paylaşıyorum.
      şu an da aynı hâlet-i rûhiye dolaşır üzerimde. :3
      ayrıca; o challenge haberini en kısa zamanda uçaracağım. ^^

      Sil
    2. Tamamdır, beklemedeyim. :)

      Sil
  28. Merhaba River.Listede adı geçen bir iki arkadaşına yorum bırakıp,sana teşekkür edip kaçacağım..Bana yaptığın yorumlar ve güzel düşüncelerin için sonsuz teşekkürler.Sizler çok tatlı gençlersiniz,değerlisiniz.Sana ve senin nezdinde hepinize çok mutlu ve başarılı bir yıl dilerim.Sevgilerimle canım.Ece ablan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben her daim satırlarınızdan akan sahih kelamların eşliğindeki içtenliğiniz için teşekkür ederim, Ece abla. Sizin gibi güzel insanları tanımış olmak şöyle bir yana dursun, satırlarınıza kondurduğunuz ahsenlik, değer kılıyor. :)
      Bu güzel düşüncelerinizi esirgemediğiniz için ben teşekkür ederim. Gönlünüze sağlık.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz