Ana Sayfa Kalemimden Animeler Kitaplar Mangalar Filmler Diziler Mimler

20 Ocak 2016 Çarşamba

Ufak bir çekiliş. (Sona Erdi)

Merhabalar herkese! ^^ 
Evet, ilk defa çekiliş faslına atılmış bulunuyorum, aslında bu tarz bir olayı yılbaşında yapacaktım lâkin çekiliş için kullanılan random bilmem ne faslını *hatırlayamadı* bir türlü çözemediğimden o vakitler havada kalmıştı. Ben de geçenlerde hikâye etkinliği sonucu olayı çözünce, 'tamam Riv, bu işi kıvırdın' sevinciyle aklımdakini hayata geçireyim dedim. Tamam, tamam pek düşlediğim gibi olamadı, keza yeni yılda daha farklı bir şey düşlemiştim, ama o bana kalsın. Belki seneye buralarda olur da çene çalmaya devam edersem o vakit görürsünüz. 
Söyledim mi bilmem demeyeceğim, demediğimi adım gibi farkındayım. Geçen hafta kitaplarımı dağıtmaya başladım. Doğru duydunuz. Okumadığım, kütüphanemde biblo gibi duran kitaplarımdan bir kısmını çevremde ki arkadaşlarıma verirken, diğer bir kısmını ise sahaflara götürmüştüm. Zira kitabın anlamı benim için bir biblo değildir, ara sıra açıp tekrar o satırları yeniden göz atıp, vaktimi aynı keyifle geçirebileceğim bir hadisedir. Ee haliylen kimi kitaplarda düşlediğim gibi olmayınca, bir kere okumamın ardından seneler boyu rafları boş boş süslediğini fark ettim. Lâkin ne yazık ki bu çekiliş işi eve gelince aklıma esti. Şu an keşke sahafların yolunu tutmasaydım diye içimden bir kez daha geçiriyorum da, benim iç sesimi kenara atalım. Nitekim lafı uzattıkça uzatıyorum. 




John Kilgallon 
Kehanet

Catherine Fisher 
Kâhin

Sir Arthur Conan Doyle 
Sherlock Holmes / Takip


Sir Arthur Conan Doyle 
Sherlock Holmes / Suç 
(bunun fotoğrafını çekmeye üşendim. nolur kızmayın. riv hanım çok üşengeç biri, böyle kabullenin)

(Ehh, isimlere gel. Kâhinler, Kehanetler maşallah sanırım epey bir ilgim varmış o dönem.) Biri fantastik türde, diğerleri Gizem / Polisiye türü olmak üzere dört ayrı kitap seçtim. (Birinin fotoğrafını çekmeye unutmuşum o an, daha sonrada üşenince resim böyle kaldı, fotoğrafa bakmayın) Bilmem Şule'nin etkinliğinde ki kuralı anımsayan var mıdır? Bu ara kendisine haberdar etmeden bu kuralı eklediğim için affını diliyorum, keza çok hoşuma gitmişti, oldukça zarif bir düşünceyle girişmişti Şule ki; kendisi de öyle zarif birisidir. 

Kural diyordum; ek hak olarak bloguma yazılan her bir yorumu hak olarak sayıyorum ve hatta saymaya başladım da. Şöyle ki, şu ayın başından itibariyle bloguma yorum yapmış herkesi katıldı belledim. 
Onun haricinde yine G+ duyurursanız da (+2) ek hak olarak daha işleyeceğim. Sadece G+ paylaşan arkadaşlar olursa linklerini yorumun altına koyarlarsa haylice fazla sevinirim. 
Tek bir ricam var, o da blogumu takip ediyor olmanız.

Çekiliş Hakkında:
Diğerlerinden farklı uzun vadeli bir çekiliş yapmayı düşünüyorum, demem o ki; iki kazanan arkadaş olacak ve her ay bir arkadaşa bir çift kitap göndereceğim. 

(Hatta uzatmak istemezsem şayet; ki önümüzdeki ayın çekilişini de, bu ay sonlandırabilirim. Tabii bu yalnızca bir düşünce. Emin değilim bu açıdan. Geleceğe yönelik pek planlar yapan kişilerden değilim. Şayet öyle olursa her iki kazanan arkadaşı da bu ay bildireceğim. Kısaca Mart çekilişini de küçükte olsa bu ay yapabilme ihtimalim var.)

İlk çekiliş, Şubat'ın 20'sine kadar devam edecek. (20.02.2016)
Bir sonraki ise gelecek ayın yirmisine kadar

Onun haricinde yurtdışı kargo gönderimi yapamayacağım. Çekiliş Random.org. üzerinden yapılacaktır. Sanırım hepsi bu. :)

105 yorum:

  1. Riv Hanım, beni de çekiliş listesine ekleyiniz, rica ediyorum :):)
    heybemdekihuzur@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekledim bile Huzur. Bol şans dilerim. ^^

      Sil
  2. Aha ilk defa bir çekilişe erken katılıyorum
    Beni de ekle listeye hatta kazı :D
    Selamlar bu arada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha unuttum heyecandan :)
      Ve de Gülücükler :D :D

      Sil
    2. Şaşırdım bir an, dedim; "Talha gülücükler demeden ayrıldı. acaba günü kötü mü geçti"
      Hah, bu arada yazdım, kazıdım, çivi yazısı yaptım efenim bilesiniz. Gerçi bunu dememe bile gerek yoktu, bloguma her yorum atan kişiyi otomatik olarak listeye eklediğimden. :3

      Sil
    3. Riv bloglarda gezerken yazıdan çok yorumlarını okur oldum. ve inan bundan çok memnunum. Bir "çok konuşan" olarak -buraya dikkatinizi celb ederim geveze değil- başka bir çok konuşan görmek hayli mutlu ediyor beni :D
      Haşiye: Efenim sizden edindiğim böyle müjdeli bir neşri neşretmiş bulunuyorum lakin sahife-i şahsiyeme ulaştırma yazısını (link :D ) buradaki yazıma idhal etme lüzumu görmediğimden ilave etmedim. Amma hissiyatınızda bir ispat arzusu hasıl olur ise sahife-i şahsiyemdeki ahir neşre bakmanız kafi gelecektir. Şimdiden çekiliş nihayetinde zuhur edecek şahs-ı müstesnayı tebrik ederim.
      Not2: Yukarıdaki yazıyı yazarken bi eğlendim var ya anlatamam. Şimdi anladım sen neden böyle yorumlar yazıyorsun Riv :D
      Gülücüklü Kal:D

      Sil
    4. Talha :D ahahhabanna çok güldürdün beni yahuuuu alemsin :)))
      Kim diyor geveze?? Yalan!!!!
      :) Konuş sen konuş ;))

      Sil
    5. Talha;
      Filhakika, beyan ettiğiniz vukufun havadisini irsal etmeniz ehemmiyet arz edilmemektedir. Binaenaleyh gönlünüz bihuzur olup, fikriyatınıza zuhur eylemesin. :)
      Not: Sen de gülücükle kal Talha. :D Ayrıca konuş canım, geveze diyen kim. ben dedim mi yooo? başkasını da görmedim. hem bana çok konuşuyorsun, çok hızlı yürüyorsun falan diyene hep derim; "ben hızlı yürümüyorum, sen yavaş yürüyorsun" yada "çok konuşmuyorum, sen az konuşuyorsun" diye. kısaca; biz çok konuşmuyoruz Talha. millet az konuşuyor.

      Dağınık;
      Ne güzel demişsin. dimi. dimi. herkes konuşsun, içinden geleni desin. düşünceleri paylaşmak güzeldir. :))

      Sil
    6. O zaman "Millet çok konuşun, siz, onlar, hepiniz konuşun uleyn!" :D
      Geçen gün kursta herkes suspus oturuyordu. Canım sıkıldı, sınıfa dönüp: Biri konuşsun artık çok sessiz oldu. diye sitem ettim. rahatsız ediyor beni sessizik. Dağınık! bana böyle şeyler söyleme. Bak konuşturmayın beni. :D bak susmam :D bak roman yazarım yorumda. :D neyse tamam önümüzdeki yorumlara saklayacağım.
      Gülücüklü Kal..

      Sil
    7. Durduğun kabayat Talha!!!!!! Susmaaaa sustukkkkçaaaa Bloggerrrlaaar sıkılaaacak :D ahahhahaa

      Sil
  3. River talihsiz benide ekle listeye.
    Çekiliş olunca kitaplar bizde mi kalıyor yoksa dönüşümlü mü? Saçma bir soru oldu galiba:D

    Neyse google +da paylaştım ama linkini buraya bırakmayı beceremedim. Sen görürsün:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah le yan, gece mi vurdu demeyeceğim benim sorum senden saçma olur.
      sen ki gecelerin prensesi, batgirl'sin zira. evet sizde kalıyor. daha doğrusu sizin oluyor. bir açıklama bu kadar batırılamazdı sanırım. tamam gidiyorum ufaktan ufağa. :D

      Sil
    2. Sorun bende ya.
      Whatsaptan bana mesajları yağdırdılar ve cevap verirken beynim yandı. Sorun ben:)
      Kendinde bulma. Gecelerin prensesi batgirlin şaftı kaydı:/

      Sil
    3. Le yan! Bu da süper bir fikir :))) Riv! Bunu da düşünelim!!
      Bir de böyle yapalım, 'okuyan yeni bir çekilişle başkasına göndersin?' Aa süper ben çok sevdim :))

      Sil
    4. Evet gece vakti beynim error vermişken fikir bulduk:)

      Sil

    5. ne güzel de fikir bulmuşsunuz ki ama. ^^
      bu çekilişi sonlandırayım. bu tarz bir şey de açabiliriz dediğiniz gibi.
      hem katılan herkes kitap sahibi olur, karşılıklı gönderme olacağından. :)

      Sil
    6. dönüşümlü okucaz desene iyi de en son benim elimde kalsın ama :)

      Sil
    7. şu çekilişi bir sonlandırayım bu tarz bir etkinlik açacağım kore'm. :)
      yalnız avatarın ne anlamlıymış öyle.
      bayıldım! ^^

      Sil
    8. gif de hiç belli etmiyor kendini :)
      Sana imrendim yahu, değiştirince :)

      Sil
    9. Fenom doydu avatara bu hafta ben takip edemedim ;D ahaha son kalsın dio bak :)

      Sil
  4. Beni de listeye ekleyiniz. :)
    G+: https://plus.google.com/u/0/+Ebrar%C5%9Eeyban/posts/eVoTt5vWzQ4
    biryudumhayal@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekledim Şeyban.
      bol şanslar dilerim. :)

      Sil
  5. Bendeee, bendeeee...
    Anne çocuk kitaplarını okumaktan sıkıldım, bunlara göz diktim.:))) G+ paylaşacağım. Telefondan yazdığım için linki kopyalayamıyorum ama sayfamda görebilirsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zahmet olmuş deneyimli, paylaştım demem kâfiydi. hani linki istemiştim zira sayfaları gezerken gözümden kaçırdığım olur haksızlık olmasın babında demiştim. :)
      teşekkür ederim. ^^

      Sil
    2. Ben de yorumu once yazdigim icin paylastim yazmadim. Yanlis bilgi vermeyim babında... ;)

      Sil
  6. Bırakmadım ama sitemizin adını yazacak mıydık bilemedim?
    www.deneyimlianne.com

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum fikri çok mantıklı gerçekten. İleride çekiliş düzenleyince ben de kullanırım sanırım bu fikri :>
    Efenim beni de ufaktan ufaktan listeye ekleyebilirsin :>
    https://plus.google.com/u/0/+esseverin/posts/GoFoarpLTPY

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule hakikatte çok zarif düşünceli birisi. Görünce benim de oldukça hoşuma gitmişti.
      bu arada ekledim rin-chan. ^^

      Sil
  8. Heyyttt be Riv! şanındandır, kim tutar!
    Geç gördüm ki ben hemen paylaşayım, G+ ve korefenomeni topluluk dicem ama paylaşmışsındır herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. desteğin ve katılımın için çok teşekkür ederim Kore'm. :)
      sen zaten listedeydin, biliyorsun.

      Sil
    2. Kendi aranızda konuşmayın ayıp ;D

      Riv, mesela desen ki 'yorumlara yorum yazıp duran bir tipe vercem' rakipsizim :D bir de böyle düşün! Haaha :D
      Daha kendi yorumumu yapmadım millete laf yetiştiriorum :)

      Sil
    3. hımm... hımm... konuşuyor muymuşuz? konuşuyor muyuz?
      sen siz mi? cidden mi? yapma dağınık, ne ara konuş muşuz?
      hem de sensiz!
      ahaha, inanır mısın yorumlarını okurken fark edemedim dağınık.
      çok tatlısın. :))

      Sil
    4. Her yeri ele geçirmişim :D gerçekten rakipsizim he :))))
      Konuştunuz gördüm ben! Olmasın bida bak ;D

      Sil
    5. Senin de özelliğin bu Dağınık! bize laf atmak illa ki :)

      Sil
    6. Kiiimmmmm?? Hangi otel :D

      Sil
  9. Öncelikle iltifatın için teşekkür ederim. Fikrimi kullanman beni çok mutlu etti. Hâlâ çekiliş için en iyi yöntemin bu olduğunu düşünüyorum. Yazını okumayan yorumlamayan takipçiyi ben ne yapayım. Yorum yapan takipçi benim için 10-0 öndedir. Bu yüzden çekilişine ben de katılıyorum. Google hesabımdan da duyurdum. İnşallah senin için güzel bir süreç olur. https://plus.google.com/u/0/115476914467444976905/posts

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Şule, tek gönlümden geçenleri dedim vede o güzel yüreğinden geçen samimi sözlerin için teşekkür ederim tekrardan. Sonuna kadar haklısın, beni de bu düşüncen etkiledi zaten. İyi dileklerin vede katılımın için tekradan çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  10. Catherine fisher kitabı okumuştum benim için oldukça güzel bir deneyim oldu yazar bakımından :) beni de katıldım say :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saydım bile, hoş geldin Myna. :))

      Sil
    2. Hoş buldum ve çok şahane bir.fikir bu rafta yer tutacağına dağıtmak çok tatlı bir hareket :) sen çok sevmedin belki bir başkasının başucu kitabı olabilir gerçekten fevkaladenin fevkinde bir çekiliş :))))

      Sil
  11. Şuleciğimmm kimlere de ilham oluyormuş ;) Ben de katılıyorum çekilişine canım. Yakında ben de bir çekiliş planlıyorum. Bu çekiliş bana çıkar sen de benimkinden bir hediye paketi kazanırsan belki hediyeleşmiş bile oluruz. Şimdiden başarılar bana da bol şans.

    https://plus.google.com/u/0/101161194143828271639/posts

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Sebra. :)
      Ah kesinlikle öyle, çevresine kelebek etkisi yayıyor Şule. ^^
      Ayrıca bol şans dilerim sana da, katıldığın içinde teşekkür ederim.

      Sil
    2. Bana da 3 ünüzün çekilişine katılmak düşer:)))Ayrıca bu çekilişin fikir annesi Şule hanımı kutluyorum..

      Sil
    3. Bana da 3 ünüzün çekilişine katılmak düşer:)))Ayrıca bu çekilişin fikir annesi Şule hanımı kutluyorum..

      Sil
  12. Bende deneyim şansimi. Herkese bol şans. Yuregine sağlık River :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol şans Kitapçım :) Hangisini istiosun ;)

      Sil
    2. Neden soruyorsun suphelendim :)) hain planlarin mi var daginik :) catherine fisher olabilir..

      Sil
    3. Söyle Catherine'i ayağına getireyim Kitapçım ayıp ediosun ;P bi fesatlık bi sinsicilik :)))

      Sil
  13. Bol katılımlı olsun çekilişin

    YanıtlaSil
  14. RİV!!!
    Riv007 :)
    Güzel yürekli derin arkadaşım :) Güzel düşüncelim...
    Herkeşlere bol şans! Ben de duyuracağım sosyal ağlardan :)))
    Fikir harika! Tam yapılası ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın dağınık. seninde şansın bol, mütebessimin daim olsun. ^^
      asıl sen ne koca yüreklisin öyle. cansın.

      Sil
  15. Plus, Face, Twit, İg... :) Hepsinde paylaştım arkadaşım!! Takipçilerin ve samimi yorumların bol olsun güzel insan ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar


    1. sen ne güzel bir insansın dağınık!
      bunu söylemekten sanırım vazgeçemeyeceğim.
      burada sizin gibi insanları tanıdığım için kendimi şanslı hissediyorum.
      umarım gönlü güzel arkadaşım, hepimizin. ^^

      Sil
    2. VaZgeçme vazgeçme hep söyle hep sev beni Riv :D
      Asıl ben çok şanslıyım nası cici arkadaşlarım olduuu :)) mis oldu mis! ;)

      Sil
  16. Tatlı kızlarım benim.Selam ve sevgiler size.Sevdicann beni hastahaneden bile korkuttu.Ama haklı yavrum.Benim yorum canavarı olduğumu bilir elbet.:))Çok güzel bir girişim.Kutlarım seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ece ablacığım dilerim sağlığınız iyidir inşallah. epey merakta bıraktınız bizi. sizleri tekrardan buralarda görmek inanın ki çok mutluluk verici. güzel sözleriniz için teşekkür ederim. ve bilmez miyiz ablacım? sizin gibi kalemi güçlü, gönlü hoş insanları buralarda görmek her daim çok güzel. :)

      Sil
    2. Tatlı kızım.Daha iyiyim tüm vertigo testleri ve uygulamaları tamamlandı.Az kaldı.İlaçta karar vermeye çalışıyor konsültanlar.Sizleri özledim.Görüşmek üzere...Hepinize sevgiler:))

      Sil
    3. Geçmiş olsun Ece Abla! Tekrarlamasın inş!
      Zordur vertigo.

      Sil
    4. Teşekkürler yavrum.Evet vertigo çok ilginç bir hastalık gerçekten.Atak ne kadar güçlü olursa,yatışma süreci uzuyor.Biraz sersemliği sürüyor hala.Sese çok duyarlıyım.Sakin bir beldede hala dinleniyorum.Dileğini İki gün sonra gördüm,affet.Yoksa hemen cevaplardım.Kayıp isimli anonim hikayemizde sıra sende sanırım.Sana kolaylıklar diliyorum canım.Hepiniz çok tatlısınız.Asıl mutlu olan benim.İyi ki varsınız.Sevgilerimle :))

      Sil
    5. En güzeli Ece Abla! Tekrar çok geçmiş olsun! Umarım tekrarlamaz... Allah sabır kuvvet versin, dinlenin..

      Sil
  17. Merhaba isminizi cok Görüyor ama bir Türk'ü sayfanızı ziyaret etmeye fırsat bulamamıştım. Bu çekiliş vasıtasıyla gelmiş oldum ;)
    Şule Hanım'ın yöntemi benim de cok hos bulduğum bir Yöntem. G+ dan paylaştım ama linkini bulamadım (biraz teknolojı özürlüyum) çekilişe ben de katılıyım bakalım. Kolay gelsin size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah, hiç önemli değil ki. deneyimli anneye de demiştim, hani birisi yayınlar haberdar etmez, bende bilemem. o sebeple oylamada haksızlık olmasın babında rica etmiştim linki yalnız. yoksa zorunlu bir tarafı yoktu. demeniz kâfi. ayrıyetten hoş geldin okul. :)

      Sil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin red head (yona-hime)
      bende takibe alıp, listeye de ilave ettim. ^^
      hem yeni bloglar da keşfetmek güzel oluyor diğer yandan. :)

      Sil
  19. Sizi yeni keşfettin, takibe aldım. Bende katılmak istiyorum çekilişinize, şimdiden teşekkürler :)

    https://plus.google.com/118292550518931702560/posts/N4Vr115ehyR

    YanıtlaSil
  20. Geç olsun da güç olmasın River bende katılıyorum G+ da paylaşıyorum :) İnşallah gönlüne göre olur kitapsever birinin kitaplarını dağıtabilmesi ne güzel bir zariflik, nasıl ince bir düşünce. Ben istedim ama yapamadım sanıyorum yapamam da :) Bu konuda bencilim biraz sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne geci Kestane, daha yeni başlattım. ki. :))
      güzel dileklerin için teşekkür ederim. ve sakın bencillik olarak düşünme, bence hepsinin gönlünde yeri ayrı. bu sebeple kopamıyorsun. benimde kopamadığım kitaplarım yok değil hani. herkesin vardır bence. ^^

      Sil
    2. Ben hayata geç kalıyorum :) İlk katılan, ilk yorum yapan olamıyorum sevdiklerime :)

      Kitaplarım.. Hanım hanım onlay benim yavyulayım :)

      Eşimden ayrıyım biliyorsun bir kütüphanemi özlüyorum bir de Gramofon Cafe'yi..
      Ne alaka ise..

      Sil
    3. ayy öyle demeyesin kestane. emin ol ki gönlündekiler sen ilk yorum yapıp sandalye kapmacada birinç diyen kimselerden olmasan bile onlar seni gönüllerinde birinci sıraya koyuyor. haberin var mııı? mesela ben hiç o açıdan düşünmedim. :)
      gramofon cafe'yi bilemeyeceğim ama ismi o denli güzel ki.
      bir an keşke bir daktilom olsa da tutsam, o kafenin yolunu bir şeyler karalasam diye düşledim. ^^

      Sil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Canım hayırlı olsun çekiliş, bol katılımlı olsun ki olacağa da benziyor.
    Fikir çok güzel, emeğine sağlık.
    Yayınını paylaştım g+ da da.
    https://plus.google.com/+%C4%B0stanbulHan%C4%B1mefendisi/posts/PLmarsDPLsb
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içten sözlerin için teşekkür ederim hanımefendiciğim,
      sana da kucak dolusu sevgiler, dilerim.
      umarım dediğin gibi güzel bir çekiliş olur. ^^
      başlarken o düşünceyle girişmiştim. :)

      Sil
  23. Bende yettim bendee gecmi kaldim :) cekilis hayirli olur insallah. Bende anne bebek kitabi oku oku bayilicam degisiklik iyi olucaktir mutlaka.bende bloguma bekliyorum mutlaka sevgileer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin Şefika.
      burada yeni yüzler görmek mutluluk verici.
      elbette bende takibe aldım. red'e de dediğim gibi insan diğer yandan da yeni bloggerlar keşfediyor. seviniyorum doğrusu. :)

      Sil
  24. Ocak ayı başından beri yazılan yorumların hepsi çekilişe otomatikman katıldı. Doğru anlamışım değil mi? Ben yandım! Sadece tek bir mesajım var :) Fenomen senin kaç tane var? Sakın sayma şakasına soruyorum.:)
    Takipteyim sanıyordum az önce konrol ettim. Değilmişim meğerse. Zülal Garipkuş olarak takibe aldım sevgili River. Paylaşım yaptıkça mesajla paylaşacağım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa öyle deme Zülal, kime çıkacağı hiç belli olur mu. :)
      ayrıca bende seni takip ediyorum sanıyordum, ta dream'in hikâye etkinliğinde hatta yorumuna rastlayıp bloguna uğramıştım da, meğersem takibe almamışım. az evvel blogunu gezdim. çok hoştu.
      geç olsun, güç olmasın gibi sözler sanırım bu gibi anlar için hali hazırda mevcut. vede hoş geldin ki. ^^

      Sil
    2. Teşekkür ederim, hoş buldum :)
      Az önce çekilişle ilgili bir duyuru yaptım Google Plus'ta linki şöyle:
      https://plus.google.com/114792017971030491528/posts/LLh9wauSs6F

      Sil
    3. teşekkür ederim Zülal, not ettim.
      vede Sebra'da bir çekiliş yapmakta. :)
      onun da havadisini vereyim istedim. ^^

      Sil
    4. Postu gördüm, Sebra ile tanışmayı ve çekilişine katılmayı isterim. :)

      Sil
    5. Zülaaaal! Burası da benim işgal alanlarından :D gel sen de gel :)))

      Sil
  25. Blogunuzu deneyimli anne sayesinde keşfettim ve zamanlama müthiş olmuş...beni de katın cekilise...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin günce, ben de birazdan senin bloguna ziyaret edeceğim.
      yeni bloggerları keşfetmek her daim güzel ve elbette. ekledim bile. :)

      Sil
  26. Blogunuzu deneyimli anne sayesinde keşfettim ve zamanlama müthiş olmuş...beni de katın cekilise...sevgiler

    YanıtlaSil
  27. Selamlar sevgili sule den kitap kazanan bir kitap kurdu olarak beni de çekiliş dahil edin lütfen mailim gulserenozkursun@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin Gülseren,
      evet Şule'nin çekilişini hatırlıyorum.
      açıkçası bayağı sevinmiştim de. Şule kesinlikle güzel hadiselere vesile oluyor.
      vede ekledim. :)

      Sil
  28. Heey, ben de geldim, beni de katın çekilişe! :D
    Blogunu yeni gördüm, çok şirinmiş *-*
    Takipte kalıcağım, sevgilerle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Avcı. :D
      biliyor musun nickini ilk gördüğüm vakit dedim, Avcıyı sanki ben takip ediyordum.
      epey tanıdık geldi ismin, hatta koşup blogun var mı diye ilk ona baktım ki, bir de ne göreyim senin şu ahterler ile ilgili havadisin. aa tanıdık çıktı diye ardından nedensiz bir sevinç. :D
      bu arada hoş geldin ki. kattım bile. :3

      Sil
  29. G+ yaptım admin çekiliş katildimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten otomatik olarak bloguma bu ayın başına yorum yapan herkesi katıldı belliyorum. hatta şu yorumunuzla bile katılmış ve bir hak elde etmiş bulunuyorsunuz G+ harici. hoş geldiniz ayrıca. ^^

      Sil
  30. selamlar gfc den paylaşım tmm.takip tmm mail adresim soketalasem-2011@hotmail.com paylaşım linki https://plus.google.com/102527769111002658913/posts/eTMLhYHzEoD kolay gelsinnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol şanslar dilerim, vede teşekkür ederim Zehra.
      her birini not aldım. :)

      Sil
  31. Merhaba bende çekilişe katılmak istiyorum
    Gfc ve g+ Elif Karakoç olarak takipteyim
    G+ paylaşım linki: https://plus.google.com/105359807871778187147/posts/4VsMutahuHZ
    Mail adresim elif_0405_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. listeye ekledim bile.
      hoş geldin Elif.
      şansın bol olsun. :)

      Sil
  32. Çekiliş hala devam ediyor. Bir yorum daha yapsam artı hakkım olur mu ki diye yorum yaptım dermişim:))) bol katılımlı olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa neden dermişim dedin günce. ben buraya havasına, suyuna, taşına toprağına yazılan yorumları bile çekilişe ekliyorum ki yaa. :)) çaktırmayalım. şişştt. ^^
      vede güzel dileklerin için teşekkür ederim.

      Sil
  33. Çekiliş hala devam ediyor. Bir yorum daha yapsam artı hakkım olur mu ki diye yorum yaptım dermişim:))) bol katılımlı olsun....

    YanıtlaSil
  34. hey bende varım :)

    bu arada benim çekilişimede beklerim

    YanıtlaSil
  35. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10153813590088991&id=721153990
    Faceden paylaştım canımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca tumblr da da anne güncesi olarak paylaştım. Ama link veremi yok:( artılarımı unutma;)

      Sil
    2. Ayrıca tumblr da da anne güncesi olarak paylaştım. Ama link veremi yok:( artılarımı unutma;)

      Sil
  36. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10153813590088991&id=721153990
    Faceden paylaştım canımmmm

    YanıtlaSil
  37. merhabalar gfc den paylaştım linki https://plus.google.com/u/0/111026944509514639690/posts/3c8eLJcSUV8
    e mail adresi ayse-sim-sek@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. Simdi bı çekiliş bitti mi? İki gün kalmış bir daha bir uğrayayım dediim. Sevgiler:))))

    YanıtlaSil
  39. Simdi bı çekiliş bitti mi? İki gün kalmış bir daha bir uğrayayım dediim. Sevgiler:))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz